Starwood i Marriott stvaraju najveću hotelsku grupaciju na svijetu

Integracija dviju kompanija bi se trebala provesti do sredine godine

NEW YORK, NY - JUNE 19: A general view of the atmosphere at the Janelle Monae intimate show at The St. Regis New York as part of the Starwood Preferred Guest Hear the Music, See the World Concert Series on June 19, 2014 in New York City.   Jamie McCarthy/Getty Images for Starwood Preferred Guest/AFP
FOTO: AFP

Dioničari hotelskih grupacija Starwood Hotels & Resorts i Marriott International podržali su spajanje dviju kompanija kojim se stvara najveća hotelska tvrtka u svijetu koja u portfelju ima 30 brendova s ukupnim kapacitetom od 1,1 milijun soba te oko 5700 hotela u 100 zemalja svijeta.

Podsjetimo, Starwood koji u vlasništvu ima brendove Westin, St. Regis, Sheraton i Four Points, prihvatio je Marriottovu ponudu za preuzimanje još u studenom prošle godine. Međutim, u trenutku kada se činilo da je sporazum gotova stvar, umiješao se kineski konzorcij na čelu s Anbang Insurance Group.

Kinezi su se nakon zadnje ponude od 14 milijardi dolara, odlučili na povlačenje iz utrke. Prema Reutersu, Marriott je u petak poručio da bi transakcija trebala biti dovršena sredinom ove godine za oko 12,41 milijarde dolara, odnosno 73,42 dolara po dionici.

“Naši timovi nastavljaju s planovima integracije dviju kompanija, posvećeni smo provedbi pravovremene i glatke tranzicije”, izjavio je izvršni direktor Marriotta Arne Sorensen u pogledu spajanja koje bi se trebalo dovršiti do sredine ove godine.

Starwood je u Hrvatskoj prisutan kroz brendove Sheraton, Westin, FourPoints by Sheraton i Le Meridien. Prošle je godine završen natječaj za realizaciju izgradnje turističko razvojnog projekta Kupari na kojem je prihvaćena ponuda Avenue Group koja bi u Hrvatsku trebala dovesti najluksuzniji Marriottov brend Ritz Carlton.

Predstavnik grupacije Marriott International Ivica Čačić koji se nalazi na funkciji regionalnog potpredsjednika za razvoj Marriotta za regiju istočne Europe najavio je da Marriott u Hrvatsku do 2020. godine planira otvoriti još četiri ili pet hotela na različitim destinacijama, uključujući i Zagreb.