Dvije hrvatske agencije ostvarile zbilja velik uspjeh; osvojile prestižne nagrade Cannes Lions

Agencije Bruketa&Žinić&Grey te MediaCom Zagreb osvojile nagrade na natjecanju za koje je pristiglo više od 29.000 prijava

Agencije Bruketa&Žinić&Grey i MediaCom Zagreb osvojile su Canneskog lava, najprestižniju nagradu za tržišno komuniciranje na svijetu, na ovogodišnjem festivalu kreativnosti Cannes Lions.

Na festivalu, koji se ove godine održava online od 21. do 25. lipnja i na koji je stiglo više od 29 tisuća prijava, Bruketa&Žinić&Grey osvojila je brončanog lava za Untouched by Light, rebranding projekt pjenušavog vina slovenske vinarije Radgonske gorice. Agencija MediaCom Zagreb svog brončanog lava osvojila je za kreativnu uporabu podatkovne tehnologije na projektu Dogvertising, koji je realiziran u suradnji s Go2Digitalom za Pedigree Dentastix.

Untouched by Light je projekt agencije Bruketa&Žinić&Grey odskače od tradicionalnih formi oglašavanja. Kreiran je potpuno novi proizvod, kojem je cilj bio pozicionirati ovu vinariju na globalnome tržištu. Riječ je prvom pjenušavom vinu na svijetu koje se proizvodi, kuša i prodaje u potpunom mraku, budući da su znanstvena istraživanja pokazala da svijetlo ima negativan utjecan na vinske arome, posebno na pjenušce.

O projektu su izvještavali svjetski mediji

Budući da je riječ o pomalo neobičnom projektu, o proizvodu su izvijestili mediji diljem svijeta, što je rezultiralo golemim interesom međunarodnih distributera. Unatoč pandemiji, ova vinarija je zbog tog projekta dospjela na mjesta kao što su Casamona u St. Moritzu i luksuzne trgovine u Kini. Za isti projekt agencija je već dobila priznanja Art Director’s Club New York Best of Discipline, zatim Red Dot, Brand Impact Award i Grand Prix IdejeX.

“Ovo je sjajna vijest za hrvatske tvrtke koje žele izaći na globalno tržište, a nemaju velike marketinške budžete. Umjesto kampanje, kreirali smo originalan proizvod koji je privukao pažnju globalnih medija, a posljedično i distributera iz cijeloga svijeta. Ne morate biti bogati da bi svijet pričao o vama, morate samo raditi nešto zanimljivo. Kreativnost iz reklamnih agencija može se koristiti za puno više od kreiranja reklama”, rekao je Davor Bruketa, kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Velik uspjeh MediaComa Zagreb

Projekt Dogvertising zagrebačkog MediaComa nastao je u suradnji s tvrtkom Go2Digital, a njihovo kreativno rješenje ciljano je na vlasnike pasa. Algoritam koji su razvili u stvarnom vremenu prepoznaje psa, a kada ga prepozna, na ekranima valjskog oglašavanja se prikazuju adekvatni proizvodi za specifičnosti pasa. Time je algoritam omogućio prikazivanje značajno relevantnijih oglasa šetačima pasa, a samim time i bolje prodajne rezultate.

Uspjeh MediaComa Zagreb u Cannesu je još veći kada se u obzir uzme da u istoj kategoriji u kojoj su osvojili broncu nisu dodijeljeni ni zlato ni srebro, a u Data Driven Targeting kategoriji u kojoj su došli do shortliste, nije dodijeljena nagrada. MediaCom Zagreb je ranije ove godine osvojio već dvije nagrade za Dogvertising. Najprije su osvojili IAB Europe Mixx, najvažniju europsku nagradu za digitalno oglašavanje, a zatim i Grand Prix, tri zlata i broncu na Festival of Media Global, koji je ključni svjetski festival medijske industrije.

“Izuzetno smo ponosni na to što se hrvatska oglašivačka industrija ovom nagradom pozicionirala kao svjetski lider u upotrebi umjetne inteligencije. Ideja da kamere istreniramo da razumiju kako se ispred njih nalazi pas omogućila nam je postizanje gotovo stopostotne preciznosti pokretanja oglasa pred vlasnicima pasa. Kako je zagrebački ured MediaComa dio grupacije koja upravlja s oglašivačkim budžetom većim od BDP-a Hrvatske, posebno nam je drago da će naši kolege u preko 100 zemalja upravo na našem primjeru proučavati kako se pomiču granice tehnologije”, izjavio je Marko Matejčić, direktor za strateško planiranje u MediaComu.