Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Ekipa iz Tesle je, pomalo netipično, uranila s proizvodnjom Modela Y. Prve isporuke kreću već krajem ožujka

Automobil se prvotno trebao početi proizvoditi krajem godine, no Tesla se malo ubrzala

ZADNJA IZMJENA: sij 30, 2020
Foto: AFP

Tesla je započela s proizvodnjom svog manjeg SUV automobila, Modela Y, nekoliko mjeseci prije nego što su najavljivali. Prema njihovom financijskom izvještaju za četvrto tromjesečje 2019. godine, prvi modeli Modela Y trebali bi biti isporučeni već u ožujku. Prema prošlim najavama, proizvodnja je trebala početi tek na ljeto ove godine, što je također bilo mnogo ranije nego početak proizvodnje krajem 2020., rok koji su najavili pri predstavljanju automobila lani u ožujku.

Model Y u početku će se proizvoditi u Teslinoj kalifornijskoj tvornici u gradu Fremontu, a proizvodnja bi se 2021. trebala proširiti i na nedavno otvorenu tvornicu u Šangaju. Kada se izgradi, Model Y počet će se proizvoditi i u Teslinoj europskoj tvornici u blizini Berlina. Iz Tesle su, usput, najavili i da su povećali domet s 450 na 560 kilometara na jednom punjenju.

Uvećani Model 3

Cijene za Model Y variraju između 40 i 60 tisuća dolara, a on je ujedno vrlo bitan model za Teslu. Radi se o njihovom prvom SUV modelu koji cilja na niži segment tržišta. Takvi jeftiniji SUV modeli iznimno su popularni diljem svijeta, posebice u Americi i Europi. Toga je svjestan i sam Elon Musk, koji je pri predstavljanju ambiciozno najavio da će Model Y biti njihov najprodavaniji automobil.

Model Y dizajnom podsjeća na Model 3, no blago je uvećan, posebice povišen. Premda nije velik, Tesla je u Model Y uspio ugurati i treći red sjedala, tipičan za mnogo veće SUV modele. Ostatak interijera gotovo je identičan Modelu 3, s karakterističnim ogromnim ekranom umjesto klasičnih ekrana.

Ivan Luzar
Telegram autor
1421 članak Više o autoru
Više s weba