Etsy kupuje kupuje online trgovinu second hand odjeće Depop za 1,6 milijardi dolara

Očekuje se da će tržište second hand odjeće rasti u sljedećih deset godina

FOTO: Flickr

Kompanija sa sjedištem u Brooklynu Etsy kupuje modnu aplikaciju Depop sa sjedištem u Velikoj Britaniji koja prodaje second hand odjeću i obuću, s pokušajem da cilja mlađe kupce, Generacije Z, odnosno zoomere, javlja BBC. Generacija -Z naslijedila je milenijalce i prethodi generaciji Alfa. Znanstvenici i popularni mediji navode da su rođeni sredinom i krajem devedesetih sa 2010.kao završnom godinom rođenja.

Posao od 1.62 milijarde dolara najavljen je prošle srijede i očekuje se da će biti sklopljen kasnije ove godine. Šef Etsyja Josh Silverman opisao je Depop kao “kuću za ponovnu prodaju za potrošače Generacije-Z”. Oko 90 posto korisnika Depopa mlađe je od 26 godina, a mlađi kupci stavljaju naglasak na kupovinu na održiviji način.

Depop osnovan je 2011. godine u Londonu

Aplikacija Depop je osnovao Simon Beckerman u Londonu 2011. godine, a omogućava korisnicima kupnju i prodaju rabljene odjeće putem interneta. U vrijeme pandemije prodaja je dvostruko narasla, na 49 milijuna funti. U početku, Depop je krenuo kao društvena mreža da bi postao platforma na kojoj možete vidjeti što ljudi kupuju, prodaju i što im se sviđa. Depop kombinira kupnju s izravnim porukama u stilu Instagrama tako da kupci i prodavači mogu pregovarati o cijeni i poštarini.

Aplikacija sada broji oko 30 milijuna registriranih korisnika u ukupno 150 zemalja. Aplikacija Etsy je okrenuta starijim kupcima, prosječen dobi 39 godina, a prodavatelji nude zanatsku robu i vintage predmete. “Depop je živopisno, dvostrano tržište sa strastveno zajednicom, visoko diferenciranom ponudom jedinstvenih predmeta i vjerujemo da ima značajan potencijal za daljnji rast”, kaže Silverman. Dodao je da će sporazum omogućiti daljnje širenje Depopa, i dalje će sjedište biti u Londonu, a vodit će ga postojeći tim.

Povećanje preofita tijekom pandemije

Izvršna direktorica Depopa, Maria Raga, rekla je da su na “nevjerojatnom putu da gradimo Depop na mjestu gdje sljedeća generacija dolazi istraživati i upoznavati jedinstvenu modu i biti dio zajednice koja mijenja način na koji kupujemo. Dolaze u Depop po odjeću ali ostaju zbog kulture.” Nakon završetka posla, Etsy će biti mjesto za tri marke, Etsy, Depop i Reverb, internetsko tržište novih i rabljenih instrumenata.

Tvrtke za prodaju stvari kao Depop, Ebay i Vinted profitirale su time što su potrošači ostali u lockdownu, pa prodaja i ponuda predmeta naglo raste. Prema analitičkoj tvrtki GlobalData, taj će se trend nastaviti daljnjom prodajom odjeće koja će dosegnuti 64 milijarde dolara u sljedećih pet godina.

Trend second hand odjeće postat će sve veći

Neil Saunders, generalni direktor GlobalData, rekao je da će u sljedećih deset godina trend postati još veći, potaknut interesom za održivost, željom za jedinstvenošću i porastom potrošača koji žele trgovati i kupovati.

Istaknuo je da je tržište pretrpano aplikacijama koje se bore za pozornost kupaca. Depop se u prošlosti suočavao s pitanjima vezanima za sigurnost aplikacije, kao i za prodaju ukradene robe.