Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Facebook ima novi logotip; umjesto plavih, slova su sada šarena i velika. Ljudi ih baš jako zezaju

Facebook novi logotip, kako kažu, koristi suosjećajnu paletu boja

ZADNJA IZMJENA: stu 5, 2019
Foto: Facebook

Usred istraga zbog kršenja protumonopolskih pravila, saslušanja u američkom Senatu i općenito narušene reputacije, Facebook je najavio da će se rebrendirati. Logotip kompanije, koji dosad nije znatno mijenjan, zamijenit će novim šarenim logotipom, s velikim slovima. Dakle, umjesto plavih slova na bijeloj pozadini ili plavih slova na bijeloj pozadini, Facebook logotip će biti šareni FACEBOOK.

Novi logotip će se pojavljivati na Facebookovim uslugama poput Instagrama i WhatsAppa, gdje će pisati “from FACEBOOK”. Facebook na svom blogu piše da ovaj logotip, ispisan velikim slovima, dokazuje njihovo dostojanstvo, a dizajniran je s idejom otvorenosti i jasnoće. Zbog toga su, kažu, odlučili “harmonizirali velika slova”.

Facebook kaže da se boje izmjenjuju temeljem suosjećanja Facebook

Ljudi se naravno sprdaju

Facebookov novi logotip će biti dinamičan, odnosno, mijenjat će boje ovisno o tome gdje se nalazi. Dakle, logotip će izvlačiti boje koje se nalaze oko njega, pa će njih ubaciti u spektar boja koje se u njemu izmjenjuju. Takav način funkcioniranja nazivaju “suosjećajnom paletom boja”.

No, ta velika slova ne planiraju koristiti u službenoj Facebook, već samo u svom logotipu i unutar slika. Ako pratite internetsku kulturu, jasno vam je da je pisanje u Caps Locku na internetu percipirano kao deranje pa se ljudi na Twitteru, ne posve neočekivano, zezaju s Facebookovim rebrandingom. Također, Facebook je sve češće percipiran kao društvena mreža za starije, pa se neki tviteraši zezaju kako je zgodno što su povećali font, da se bolje vidi.

Ivan Luzar
Telegram autor
1054 članka Više o autoru
Više s weba