Nekad je nužno odabrati stranu

Facebook javlja da uvodi jednu sitnu promjenu koja bi zapravo mogla biti dosta važna

Mijenjaju način na koji funkcioniraju Trending Topics

FOTO: AFP

Prošlo je pet mjeseci otkako je Facebook uklonio urednički opis s opcije Trending Topics i tako je transformirao iz personaliziranog vodiča u tek listu ključnih riječi bez nekog konteksta. To se pokazalo kao dosta loš potez jer su priče koje su inače potpuno nepovezane grupirane zajedno samo zato što bi dijelile jednu zajedničku ključnu riječ, piše Verge.

Facebook sada u potpunosti odustaje od personaliziranih Trending Topicsa, odnosno popularnih tema te ih mijenja je s lokacijski određenim popisom tema. Od danas, svi korisnici društvene mreže na određenom geografskom području vidjet će isti popis tema, objasnili su iz Facebooka.

Misle da će tako smanjiti lažne vijesti

“Ovim potezom želimo pomoći ljudima da ne propuste važne teme o kojima se na Facebooku razgovara, a na koje možda neće naići na svom News Feedu”, napisali su u postu. Osim toga, ovako im je i jednostavnije. Lakše je naći popis vrijednih tema na više geografskih područja nego analiziranje osobnih interesa za milijune ljudi.

Mijenja se i način na koji Facebook određuje je li tema aktualna. Do sada bi tema ušla u ‘trending’ rubriku ako bi samo jedna priča o toj temi postala viralna. Sada će se u obzir uzimati i koliko različitih izdavača piše o nekoj temi. Na taj će se način, nadaju se u Facebooku, bar malo usporiti širenje lažnih vijesti.