Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Facebook slavi 12. obljetnicu. Evo kako se mijenjao kroz godine osvajajući 1,4 milijarde korisnika

Počeo je 2004. kao The Facebook na Harvardu

ZADNJA IZMJENA: velj 5, 2016

Jedan od najvećih internetskih fenomena ikad nastao je 2004. u studentskoj sobi Marka Zuckerberga na Harvardu. Ako odete na originalnu Facebookova domena, TheFacebook.com, automatski će vas preusmjeriti na Facebook.com da se pridružite 1,4 milijardi korisnika koliko ih ima danas.

Najjača zasebna aplikacija proizišla iz Facebooka, Messenger, ima više od 800 milijuna korisnika, a njihova akvizicija WhatsApp upravo je prešla milijardu. Facebook se s godinama dramatično mijenjao dok je Zuckerberg razvijao diva koji bi trebao praktički preuzeti vidljivi internet i postati mjesto na kojemu ćemo raditi sve na mreži. Business Insider pobrojao je promjene u dizajnu Facebooka koji pokazuju kako su rasle ambicije njegova osnivača i načina na koji je njegova vizija mijenjala naše ponašanje i svijet.

Prva stranica s Al Pacinom i imenom The Facebook

f-1

Ovako je 2005. izgledala grupa na The Facebooku

f-2

Ovako danas izgleda grupa na Facebooku

f-3

Homepage je 2005. s listom svih fakulteta koji su imali Facebook

f-4

‘The’ je iz imena izbačeno 2005. kad su za 200.000 dolara kupili domenu Facebook.com

f-5

Ovako je Facebook nekad objašnjavao poking

f-6

Fakultete su s homepagea izbacili 2006. i pojednostavili logiranje

f-7Zuckerbergov profil 2006.

f-8

Prvi News Feed lansiran je 2006. da ljudi na jednom mjestu mogu pratiti sve svoje prijatelje

f-9

Mnogi korisnici bijesno su dočekali News Feed kao udar na svoju privatnost

f-10

 

Današnji logo prvi se put pojavio 2007. zajedno s funkcijom ‘latest news’

f-11 Do 2008. nastavili su pročišćavati homepage i olakšavati logiranje i registraciju

f-12 Crtež umreženog svijeta pojavio je 2009. i preživio do 2011.

f-13 Novi redizajn 2009. donio je prikaz postova na News Feedu u realnom vremenu

f-14

Algoritmi za određivanje poretka postova na News Feed uvedeni su također 2009.

f-15

Facebook je 2010. promijenio font u logotipu

f-16 Notifikacije na vrhu menija za navigaciju uvedene su u redizajnu 2010.

f-17

Iste godine stigao je novi vizualni imidž i red novotagiranih fotografija uz podatke o korisniku

f-18

Dizajn se od 2011. nije bitno mijenjao, već se stalno pročišćavao

f-19

Sanja Simić
Telegram autor
895 članaka Više o autoru
Više s weba
Ostanite uz telegramov program