Nekad je nužno odabrati stranu

Facebook želi da što više vremena boravite na njegovoj stranici, sad nudi i kritike restorana

Zasad je opcija dostupna samo za američke restorane

FOTO: Flickr

Facebook opet ima dodatnu opciju. Sad su odlučili pomoći svojim korisnicima u odabiru restorana. Probavaju novu opciju koja nudi kritike ljudi koji su već posjetili restoran u koji ste namjeravali ići. Te bi se iste kritike trebale moći dijeliti i na službenoj stranici toga restorana na Facebooku.

U cijeloj priči sudjeluje nekoliko prestižnih publikacija, uključujući New York Magazine, Bon Appetit, San Francisco Chronicle, Conde Nast, Traveler i Eater. Njihove će se objave naći dostupnima svim budućim posjetiteljima nekoga restorana.

Sve na jednom mjestu na Facebooku

I ova je opcija jedan od Facebookovih načina i pokušaja da korisnici sve imaju na jednom mjestu, ali i da pritom ostaju što duže na njihovoj stranici. Dio usluge uključivat će i sažetak kritika, koje bi se inače našle u tiskanim ili internetskim izdanjima navedenih publikacija. Potom će klikom na sažetak korisnici biti automatski usmjereni na čitav tekst objavljen na službenim stranicama publikacija.

“Kako bismo vam omogućili još korisnije informacije o lokalnim mjestima, testiramo novu opciju koja će prikazivati kritičke osvrte pojedinih restorana u SAD-u. Od danas ćete vidjeti ocjene službenih kritičara, kao dodatak postojećim ocjenama koje su dali vaši prijatelji i drugi ljudi koji su posjetili to mjesto”, kazali su iz Facebooka.

Internetske su kritike u zadnje vrijeme strahovito popularne, baš zbog toga što su uvijek svima dostupne, a i svatko se može naći u ulozi kritičara. Na taj se način zapravo izravno utječe na uslugu koju koristite, pa vaša kritika može i pomoći, ali i promijeniti pojedine stvari koje vam kod neke tvrtke smetaju. U Facebooku su to prepoznali, pa su svakako odlučili iskoristiti i ovaj potencijal.