Facebookov konkurent Clubhouseu mogla bi biti funkcija Messenger Roomsa. Procurile su prve slike

Ako Facebook želi predstaviti konkurenta, morali bi se požuriti, jer Clubhouse planira ukinuti pozivnice i izdati Android aplikaciju

FOTO: Unsplash

Kopiranju Clubhouseovih funkcionalnosti pridružio se i Facebook, koji već par mjeseci radi na live audio funkciji za svoju Messenger Rooms funkciju. O razvoju takve funkcionalnosti zna se još od veljače, kada je kompanija potvrdila kako razvija nekakvu konkurenciju Clubhouseu, društvenoj mreži kojoj snažno raste popularnost.

Developer Alessandro Paluzzi prokopao je kod Facebookove aplikacije za Android platformu, pa je pronašao par screenshotova koji pokazuju kako bi funkcija mogla izgledati. Sudeći po tome što je Paluzzi iskopao, Facebook će podržavati video i audio “sobe” u dvije verzije, Live i Private audio. U Live audio sobe će se moći pridružiti svi, kao što je moguće na Clubhouseu.

Sadašnji dizajn podsjeća na Clubhouse

Messenger Rooms funkcija trenutno podržava spajanje do 50 ljudi u razgovor, no očekuje se da će upravo ta funkcija biti proširena kako bi podržala veći broj sudionika. Dizajn te nove funkcije je također poprilično sličan Clubhouseu, pa se govornici i domaćini nalaze na vrhu sučelja, predstavljeni s većim ikonama, dok se slušatelji nalaze na donjem dijelu sučelja, predstavljeni s manjim ikonama.

Paluzzi također kaže da je funkcija u ranim fazama razvoja, te da je izgled sučelja vjerojatno samo predložak. Finalni proizvod će možda biti sasvim drugačiji, a moguće je također da Facebook odustane od funkcije. No, glasnogovornik Facebooka je u veljači za TechCrunch potvrdio kako kompanija uvijek traži nove načine kako unaprijediti audio i video iskustvo svojih korisnika.

Hoće li održati popularnost nakon ukidanja daška ekskluzivnosti?

Facebook će se možda morati požuriti sa svojom funkcijom, budući da je Clubhouse najavio da će kroz par mjeseci lansirati i Android verziju svoje aplikacije, koja je još uvijek dostupna samo za iOS uređaje.

Suosnivač Clubhousea i njegov direktor Paul Davison u ponedjeljak ovoga tjedna rekao je da će uz skoro lansiranje Android aplikacije kroz sljedećih ukloniti i pozivnice, stoga će se Clubhouseu moći pridružiti bilo tko. Hoće li Clubhouse moći održati svoju popularnost i rast nakon što se ukloni dašak ekskluzivnosti dobiven kroz pozivnice i nedostatak Android aplikacije, očito ćemo vidjeti kroz sljedećih par mjeseci.

Za sada, o popularnost Clubhousea najviše govori niz kopija koje nastaju, poglavito u Kini. Do početka ožujka, u lokalnim trgovinama za aplikacije pojavilo se barem desetak takvih aplikacija, nakon što je Kina blokirala pristup Clubhouseu 8. veljače.