Nekad je nužno odabrati stranu

Facebookova nova usluga potrest će medijski biznis kao internet 90tih

Umjesto linkova na svoje portale, mediji će na Facebooku objavljivati priče

FOTO: Facebook

Facebook dana uvodi jednu od najvažnijih promjena u svojoj povijesti. Već mjesecima pregovara s vodećim američkim i europskim medijima o usluzi koja bi mogla šokirati tradicionalne medije gotovo koliko i pojava interneta 90tih. Mediji su dosad na Facebooku objavljivali postove s linkovima koji su vas, ako ste htjeli čitati članke, vodili na njihove portale.

Preko nove usluge “Instant Articles” The New York Times, Buzzfeed, National Geografic, NBC News, Der Spiegel, Bild, The Atlantic i BBC News ubuduće će objavljivati dio članaka samo na Facebooku tako da ne morate napuštati društvenu mrežu da biste ih čitali. Facebook izdavačima nudi cijeli niz alata za uređivanje interaktivnog sadržaja a u pregovorima je riješena i podjela novca od oglasa.

Usluga je, piše Endgadget pozivajući se na anonimne izvore, trebala biti dostupna puno ranije ali je direktor The New York Timesa Mark Thompson tražio povoljnije uvjete za novine. Telegramovu analizu nove usluge i njezina mogućeg golemom utjecaja na medijsko tržište možete pročitati OVDJE.