Franck pregovara o partnerstvu s njemačkim Intersnackom i bit će još veći na tržištu grickalica

Intersnack ima 2,4 milijarde eura prometa godišnje, vlasnik je Chio čipsa

11.05.2015., Zagreb - Ivan Artukovic, clan Uprave tvrtke Franck d.d. snimljen u Gradskoj kavani - Johann Franck.
Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL
FOTO: PIXSELL

Franck upravo pregovara o strateškom partnerstvu s njemačkim Intersnackom, njemačkomnkorporacijom s prometom od 2,4 milijarde eura godišnjeg prometa i vlasnikom poznatih brendova grickalica poput Chio, Kellys, Soletti, i Curly. Partnerstvo će bitno ojačati Franckovu poziciju na tržištu grickalica, piše Lider.

Nove investicije očekuju se u Franckovoj tvornici čipsa u Hercegovcu. Franck najveći otkupljivač industrijskog krumpira u Hrvatskoj i mora ulagati u modernizaciju tvornica, skladištenje i inovaciju proizvoda. Izvozi u Austriju, Njemačku, Nizozemsku, Rumunjsku, Irsku, Kanadu i SAD te Češku, Slovačku i Crnu Goru.

Nagađalo se da će Intersnack odustati od regije

Intersnack ima 5 posto udjela na hrvatskom tržištu i trebao je ući u partnerstvo s većom hrvatskom kompanijom da bi ojačao prisutnost, a Lider piše da se nagađalao i o njegovu odustajanju od balkanskog tržišta.

Franck i Intersnack u partnerstvu ojačat će pozicije Franckovih brendova Čipi čips, My čips i čipsa za Konzumovu robnu marku te novom linijom čips Country lansiranom lani, s kojima drži više od 50 posto tržišta, te s flipsevima Kroki Kroket i Tip Top.

Franckov konkurent u snackovima Atlantic lani je pokušao dogovoriti preuzimanje proizvođača čipsa Kanaana ali deal nije uspio, navodno zato što je vlasnik Kanaana tražio previsoku cijenu, tako da tada nije došlo do velikog preslagivanja na tržištu grickalica koje se najavljivalo. Franck je dobro pozicioniran u Bosni i Hercegovini i nakon što dovrši dogovor s Intersnackom i tamo bi trebao povećati tržištni udio, a Franck već neko vrijeme govori da je raspoložen za partnerstva i preuzimanja u ostatku regije.