Gemius je upravo dobio nagradu za novi proizvod, kažu da će ga prvo primijeniti u Hrvatskoj

Nagrađeni su u kategoriji za istraživanje internet publike

Na ovogodišnjem izdanju natjecanja IAB Europe Research Awards, koje okuplja vodeće europske oglašivače, medije i analitičare, tvrtka Gemius je nagrađena za najbolji proizvod za istraživanje internet publike u Europi.

Gemius je tvrtka specijalizirana za istraživanje tržišta i javnog mnijenja, a nagradu je dobila za svoju novorazvijenu gemiusAudience overnight metodologiju, koja im omogućuje prikupljanje dnevnih podataka o posjećenosti web stranica iz dana u dan.

Metodologija praćenja posjećenosti web stranicama je do sada funkcionirala na način da se podaci o posjećenosti internetskih stranicama prikupljaju kroz cijeli mjesec, a izvještaji su dostupni tek sredinom sljedećeg. Nova overnight metodologija omogućava dostupnost podatka na dnevnoj bazi, što omogućava preciznije izvještavanje i praćenje posjeta i bolju analitiku.

Primjena kreće u Hrvatskoj

Gemius je najavio da će se nova nagrađena metodologija u sklopu istraživanja gemiusAudience prvo službeno primijeniti u Hrvatskoj. “U finalnoj smo fazi pripreme Overnight rezultata te u naredna dva mjeseca planiramo implementirati novu nagrađenu metodologiju, prvi od svih dvadesetak država gdje je Gemius standard.

Uvjeren sam da će domaće tržište odmah prepoznati vrhunsku kvalitetu Overnight podatka i time još čvršće potvrditi gemiusAudience kao de facto standard za mjerenje internet publike u Hrvatskoj”, izjavio je Vibor Kalogjera, regionalni menadžer Gemiusa za Hrvatsku i BiH.

Gemius je internacionalna tvrtka sa sjedištem u Poljskoj. Između ostaloga, bave se mjerenjem posjećenosti web stranica, učinkovitosti displej kampanja, te audio i video materijala s različitih platformi, odnosno računala, tableta i pametnih telefona. Prisutni su nekoliko desetaka europskih zemalja, Sjeverne Afrike i Bliskog istoka, i jedna je od vodećih tvrtki za mjerenje web posjećenosti.

Izbor IAB Europe Research Awards održao se šestu godinu zaredom, 11 i 12. svibnja u Lisabonu, u organizaciji krovne europske udruge za interaktivno oglašavanje Interactive Advertising Bureau (IAB) Europe. Na prošlogodišnjem natjecanju, Gemius je nagrađen za projekt metodologije koji omogućava izdavačima da bolje razumiju njihov potpuni mrežni doseg na svim uređajima (Behavioral Panel Synthesis, BPS).

Žiri dodjeljuje nagrade u osam kategorija: Učinkovitost brand oglašavanja u kojoj je glavnu nagradu odnio Yahoo, zatim Potrošački stavovi i ponašanje u kojem je pobijedio BBC Global News, nagradu u kategoriji Potrošački uređaji odnijela je tvrtka IAB UK, za kategoriju Digitalni oglašivački formati nagrađen je Instagram/Facebook, za Oglašivačka rješenja nagrađen je United Internet Media, u kategoriji Istraživačke i podatkovne inovacije pobijedio je comScore & News UK, za Mjerenje publike nagrađen je Gemius, a u kategoriji Najbolje korištenje istraživačkog proračuna pobijedio je The Guardian.