Nekad je nužno odabrati stranu

Google je upravo lansirao novi logo, prilagođen pametnim satovima, mobitelima i interakciji s ljudima

Logo će reagirati na govor, dodir, tipkanje i biti čitljiviji

Neće samo dizajnerski nerdovi ozbiljno doživjeti posljednju promjenu Googleova loga predstavljenu u utorak. Promjena je značajna i znakovita za buduće planove kompanije. Google tvrdi da je razlog promjene njihova želja da logo bolje izgleda i bude čitljiviji na malim ekranima mobitela i pametnih satova. Izmjene, kako su rekli “odražavaju stvarnost” kompanije i tražilice.

Odrezali su uvijene serife sa slova, drugo “g” i “l” su pomakli za piksel i iako su u 17 godina puno puta mijenjali logo, prvi su ga put zaista prilagodili radu na mobilnim platformama.

Najavili su nove prilagodbe

“Kao što vidite, Google logo i branding koji su izvorno zamišljeni za jednu stranicu pretraživača na kompjutoru, osuvremenili smo da bi funkcionirala na beskrajnom broju uređaja i interakcija (dodiru,tipkanju, govoru)” napisali su na blogu kompanije na kojem su objavili promjenu. Google je najavio još promjena u brandingu povezanih s novim logom. Malo “g” će poskočiti kad korisnik klikne na mikrofončić koji tražilica ponekad pokazuje. Najavili su i moguće nove promjene loga.