Google je već poznat po svojim propalim društvenim mrežama, ali ipak ne odustaju: sad testiraju novu

Shoelace bi trebao spajati ljude s jednakim interesom, a za sada se testira u New Yorku

FOTO: Screenshot

Nakon što je Googleova društvena mreža Google+ doživjela svoj konačni kraj u travnju ove godine, Google se odlučio još jednom okušati u stvaranju nove društvene mreže. Trenutno testiraju Shoelace, lokalnu društvenu mrežu za ljude koji žele pronaći druge osobe koje će s njima raditi razne aktivnosti, poput sporta ili odlaska na koncerte. Dakle, ideja je da ako ne možete pronaći nekog frenda da ide nekud s vama, možete se spojiti s nekim drugim nepoznatim ljudima.

Korisnici mogu stvoriti neki događaj, pa se drugi ljudi koji se nalaze u blizini i koji imaju isti interes mogu pridružiti. Aplikacija, i sama društvena mreža, još uvijek su u fazi testiranja, stoga se ne može bilo tko registrirati, već vam treba pozivnica. Aplikacija je također dostupna samo u New Yorku, no očekuje se širenje i na druge gradove u Americi, pa ako sve prođe dobro, i na ostatak svijeta.

Shoelace zvuči kao kopija propalog Schemera

Google je imao sve samo ne uspješnu prošlost s društvenim mrežama. Njihov Google+ je spektakularno propao ne samo zato što ga ljudi nisu koristili, već i zbog ogromnog sigurnosnog propusta u kojem su ukradeni podaci 500.000 korisnika. Rijetki se sjećaju Schemera, eksperimentalne društvene mreže nalik Shoelaceu koja je također trebala spajati ljude u blizini ako imaju jednake interese. Schemer je ugašen 2016., dvije godine nakon lansiranja, no čini se da Google od tog koncepta ipak ne želi odustati.

Inače, Schoelace je aplikacija iz Googleovog eksperimentalnog studia Area 120, koja je napravila neke druge projekte, poput stranice za planiranje putovanja Touring Bird. Prvi proizvod Area 120 je bila aplikacija Reply, koja je prva imala funkciju automatiziranih odgovora na pristigle poruke, mnogo prije nego što je Google tu funkciju integrirao u svoje druge aplikacije za dopisivanje. Moguće je da će funkcionalnost Shoelacea biti integrirana u neku drugu uslugu, kao što je bio slučaj s Replyjem, a moguće je također da nikada više ništa nećemo čuti o toj mreži.