Google napada Amazon uvođenjem buy gumba u rezultate tražilice
Buy gumb će se u početku pojaviti na rezultatima pretrage s mobilnih uređaja
Googleov novi korak u e-trgovini bit će uvođenje buy gumba u rezultate tražilice, koji će olakšati korisnicima kupovinu proizvoda za koje su zainteresirani. Za pretpostaviti je da će ovim potezom zadati snažan udarac konkurenciji.
“Uskoro ćete na rezultatima pretrage vidjeti buy gumb”, najavio je poslovni direktor Omid Kordestani na Code konferenciji u južnoj Kaliforniji. Kao razlog za uvođenje nove opcije naveo je želju kompanije da stvori novi način i potakne kupovinu na internetu jer se još uvijek 90 posto trgovine odvija offline.
Odgovor Amazonu
Ovim potezom Google pokazuje ozbiljnu ambiciju da svoju tražilicu pretvori u online dućan u kojem će korisnici moći odmah kupiti stvari koje im se svide. Osim toga, namjera Google je uzvratiti udarac Amazonu koji je u posljednje vrijeme počeo ulaziti na njihov teritorij s namjerom da, postane početno mjesto pri traženju proizvoda koje žele kupiti. Time je ozbiljno ugrozio njihove prihode od oglasa.
Wall Street Journal, koji je prvi otkrio planove Googlea, navodi da će se nova opcija u početku pojaviti na rezultatima pretrage s mobilnih uređaja, a stajati će samo uz plaćene rezultate pretrage.