Heinz predstavio novu spravicu; istiskuje sav kečap iz male vrećice

Packet Roller je gadget u obliku malene bočice kečapa koji korisnicima omogućava da iz pakiranja izvuku maksimum

FOTO: YouTube/Heinz

Američka tvrtka koja proizvodi začine Kraft Heinz, upravo je izbacila novu spravicu za koju kažu da je najveća inovacija u proizvodnji umaka od pakiranja kečapa u malene vrećice, piše CNN. Kako u tim vrećicama ionako nema puno kečapa, istiskivanje svake kapi može biti ključno, a tako se smanjuje i plastični otpad, jer ljudi neće morati posezati za drugom vrećicom.

Ranije ovog mjeseca, svjetski kralj kečapa Heinz najavio je Packet Roller, gadget u obliku malene bočice kečapa koji korisnicima omogućava da iz pakiranja u vrećici izvuku maksimum. “Nemojte kliknuti kupi ako niste spremni na promjene”, kaže web stranica Heinz Packet Roller.

Roller košta 5,70 dolara, džepne je veličine, može se staviti kao privjesak na ključeve i ima rezač kutova za vrećice. Jednostavno umetnite kraj vrećice u utor s jedne strane, a izvadite ga s druge. Kako vrećica klizi, začin će biti istisnut sve do kraja, tumači Food&Wine.

Povećana proizvodnja kečapa

Istiskivanje cijelog sadržaja nije lako, priznaje direktorica Heinzovog branda, Ashleigh Gibson. “Osmislili smo ovu napravu da bi korisnicima omogućili novi način uživanja i osigurali da niti jedna kap ne propadne.”

Ova najava mogla bi biti dio tih “ubrzanih inovacija u kulinarstvu i ambalaži, usmjerenih na budućnost”, koje je ranije ove godine, kada se pojavila nestašica kečapa, nagovijestio Steve Cornell, predsjednik američke trgovine Kraft Heinz.

U travnju se Heinz obavezao povećati proizvodnju kečapa u Americi za 25 posto na 12 milijardi vrećica godišnje, jer je pandemija povećala upotrebu vrećica zbog većeg broja narudžbi za dostavu.