Hrvatska agencija Human pobijedila je na prestižnim nagradama Webby. Bili su bolji od Googlea

U konkurenciji 13.000 radova, Human je osvojio glavnu nagradu za izradu web stranica

FOTO: Human

Hrvatska digitalna agencija Human jučer je na dodjeli nagrada za najbolja internetska postignuća Webby pobijedila u kategoriji za najbolju web stranicu. Za pobjedu u toj kategoriji borilo se preko 13.000 radova iz 70 zemalja svijeta, a u najužoj konkurenciji bili su obrazovna stranica Khan Academy i Googleova trgovina za hardver, Google Store. Među finalistima u raznim kategorijama bila se imena poput HBO, NASA, Spotify, Saturday Night Live, Google i drugih.

Human je odnio dvostruku pobjedu, budući da su pobijedili prema glasovima žirija akademije i glasovima publike. “Od trenutka kada smo pokrenuli novi web dobivamo pozitivne komentare, ali primiti toliko veliko međunarodno priznanje uvijek je šlag na torti. Dodatna potvrda da smo odradili pravi posao je kada pogledamo konkurenciju i kojim resursima oni raspolažu, a na kraju nagrada odlazi kod nas”, kaže jedan od osnivača agencije i njen CEO Vanja Bertalan.

Krenuli su još 2001., a prošle godine su napravili rebranding

Zbog okolnosti pandemije koronavirusa, dodjela nagrada održana je online, a uz Human, nagrade su dobili Nike, Spotify, National Geographic, Washington Post, HBO, Condé Nast i drugi. Nagradu za istaknute pojedince na internetu osvojili su neki od najpoznatijih svjetskih javnih osoba; Tom Hanks, Jimmy Fallon, Celine Dion, Lil Nas X i Greta Thunberg. Nagrada Webby dodjeljuje se od 1996. godine i smatra se jednom od najprestižnijih digitalnih nagrada na svijetu.

Human je inače tehnički nastao prije malo manje od godinu dana, kada se zagrebačko-osječka agencija web.burza nakon 18 godina preimenovala u Human. Kako nam je Bertalan tada ispričao, na rebranding su se odlučili jer njihova agencija spaja tri ključne stvari. “Kao prvo, spaja ljude koji rade u našoj firmi, spaja ljude koji su naši krajnji korisnici te spaja nas s ljudima koji su klijenti, iako su unutar neke organizacije”, ispričao nam je Bertalan. Tada su se počeli i okretati stranom tržištu pa im je i trebalo internacionalno prepoznatljivo ime.