Hrvatska kompanija Bornfight, koju su ovi dečki osnovali prije tek par mjeseci, nomirana je za najbolju svjetsku agenciju

Hrvatska kompanija za digitalne inovacije nominirana je za prestižnu međunarodnu nagradu Agency of the Year

FOTO: Vjekoslav Skledar

Bornfight, kompanija za digitalne inovacije koju su u rujnu pokrenuli Tomislav Grubišić i Daniel Ackermann, inače osnivači jedne od vodećih digitalnih agencija u regiji Degordian, nominirana je za prestižnu nagradu Agency of the Year koju dodjeljuje žiri Awwwardsa.

Awwwards, panel nekih od najutjecajnijih svjetskih web dizajnera, developera, kreativnih direktora i agencija, svake godine nagrađuje najbolje agencije, dizajn studije i web stranice. Ove godine za titulu agencije godine borit će se 29 agencija iz cijelog svijeta.

Bornfight se ovom nominacijom pridružio velikim svjetskim agencijama, poput MediaMonksa, Resna, uena, Active Theoryja i drugih koje godinama dominiraju područjem digitalnih inovacija.

Nagrađivana službena stranica Bornfighta

Grubišić, jedan od osnivača i CEO Bornfighta koji se bavi većinom operativnih aktivnosti u kompaniji, kaže da je nominacija lijepo iznenađenje, ali nije potpuno neočekivana.

Ističe neke od projekata koje su izbacili proteklih mjeseci, poput web stranice za Boranku (najveću akciju pošumljavanja u Hrvatskoj) te Bornfightov službeni web koji je na Awwwardsima već osvojio nekoliko nagrada (Honors, Site of the Day, Developer Award i Mobile Excellence).

Ako ih želite podržati na natjecanju za web agenciju godine, možete još uvijek za njih glasati, a dodjele bi se trebale održati od 13. do 15. veljače u Amsterdamu.