Instagram i Facebook postrožuju pravila; ograničavat će postove ljudi koji nas bombardiraju hit dijetama

To se uglavnom odnosi na postove influencera; više neće moći reklamirati kozmetičke zahvate i čudotvorne namirnice

Instagram će od ovoga tjedna početi ograničavati sadržaj u kojem se reklamiraju ili prikazuju pojedini dijetalni proizvodi ili zahvati estetske kirurgije. U nekim će se slučajevima, kako su objasnili, ograničavati doseg same objave tako da ju vidi što manje ljudi, a u drugima, objava će se automatski uklanjati. Nadodali su da će se ista funkcionalnost odnositi i na Facebook, koji je vlasnik Instagrama.

Instagram je do ove odluke došao nakon što su objave u kojima se promoviraju dijetalni proizvodi i dodaci hrani, pa i objave u kojima se promoviraju estetski zahvati, postale sve češće među najutjecajnijim influencerima. Smatraju da se sve češćim objavama takvog sadržaja postavlja dodatan pritisak na mlađe korisnike, posebice na one koji su nesigurni u izgled svog tijela i koji su nezadovoljni svojim životom.

Surađivali su sa stručnjacima

Objave u kojima se promoviraju proizvodi za mršavljenje ili objave u kojima se daju popusti na estetsku kirurgiju, bit će uklonjeni iz feedova korisnika Instagrama mlađih od 18 godina. Objave u kojima se promoviraju čudotvorni učinci ili rješenja, uklonit će se u potpunosti, rekli su iz Instagrama za londonski Evening Standard. Ljudi će također moći sami prijavljivati objave u kojima se krše nove smjernice, ukoliko ih Instagramov automatizirani sustav već sam ranije ne ukloni.

U razgovoru za The Guardian, Emma Collins, jedna od direktorica u Instagramu, izjavila je da su prilikom izrade pravila surađivali sa stručnjacima iz područja zdrave prehrane i estetske kirurgije. Kako kaže, suradnjom su htjeli stvorili pravila za uklanjanje takvog sadržaja s ciljem pozitivnog utjecaja na društvenu mrežu, ali dodaje da će Instagram i dalje ostati otvorena platforma za izražavanje i diskusiju.