Instagram je upravo doživio redizajn i ljudi su, začudo, prilično zadovoljni

Promijenjen je logo, izgled ikone i unutrašnjost aplikacije

Instagram je predstavio redizajn aplikacije i novi izgled svoje ikone. Umjesto već globalno prepoznatljivog simbola retro fotoaparata, nova ikona i logotip Instagrama izgleda kao stilizirani, dosta pojednostavljeni simbol za fotoparat izveden u jarkim bojama.

Riječ je o prvom dizajnerskom zahvatu na aplikaciji u posljednjih pet godina, odnosno otkako se pojavila.

Osim novog logotipa, Facebookova aplikacija za dijeljenje fotografija i videa doživjela je i neke dizajnerske promjene unutar same platforme.

Crno-bijeli izbornik

https://vimeo.com/166138104

Kako bi se stavio šro veći naglasak na objavljeni sadržaj, dosadašnja plava boja izbornika zamijenjena je crno bijelom kombinacijom.

Instagram

‘Boja mora dolaziti isključivo iz objavljenih fotografija’

“I dok novi logo predstavlja intenzivno obojani ulaz u Instagramovu aplikaciju, nakon što uđete boja mora dolaziti isključivo iz objavljenih fotografija i videa”, izjavio je šef dizajna u Instagramu Ian Spalter.

Prve reakcije korisnika na društvenim mrežama, začudo, dosta su pozitivne.

https://twitter.com/richardianowen/status/730407163785523201

Naravno, uvijek ima i onih koji su manje oduševljeni promjenama.