Isplati se biti inženjer. Ovo su neki od najplaćenijih inženjerskih poslova u Facebooku

Opće je poznato da u Facebooku ne štede na plaći kvalitetnih radnika

Facebook je jedna od najposjećenijih web stranica na svijetu, što znači da treba jako puno ljudi koji će je održavati. To također znači da na dobrim stručnjacima ne štede. Donosimo vam nekoliko najplaćenijih pozicija u Facebooku.

Inženjeri podataka godišnje zarade više od 110 tisuća dolara. Za ovu poziciju potrebno je imati minimalno dvije godine radnoga iskustva u radu s Javom i/ili Pythonom i programskim jezikom SQL-om.

Softverski inženjer

Softverski inženjer koji je tek izašao s fakulteta i nema iskustva u Facebooku može zaraditi više od 111 tisuća dolara godišnje.
Softverski inženjer s iskustvom zaradi više od 125 tisuća dolara.

Inženjer razvoja aplikacija zaradi više od 114 tisuća dolara godišnje. U natječajima za ovakve pozicije u Facebooku često puta uz opis idealnog kandidata pišu kako traže nekoga tko je orijentiran na posao, ali ima hakerski mentalitet.

Inženjer partner godišnje zaradi više od 116 tisuća dolara. Surađuje s drugim kompanijinim partnerima u razvoju i prodaji aplikacija kroz Facebook. Za ovu su poziciju potrebne barem četiri godine iskustva kao softverski inženjer, tehnički konzultatnt ili inženjer prodaje.

Inženjer korisničkog sučelja zaradi više od 122 tisuće dolara godišnje. Za ovu je poziciju selekcijski postupak jedan od najopsežnijih. Jedan je kandidat za Business Insider kazao kako je, prije negoli je dobio ponudu za posao, morao riješiti osmosatni test.

Produkt marketing

Pozicija produkt marketing menadžera jedna je od najplaćenijih pozicija u Facebooku. Godišnje zarađuju više od 126 tisuća dolara. Obzirom da oni komuniciraju s medijima i javnosti i brinu se o imidžu Facebooka, jasno je da njihova plaća ne može biti mala.

Produkt dizajner godišnje zaradi više od 132 tisuće dolara. Za ovu se poziciju traži iskustvo u front-end programiranju i prethodno razvijene aplikacije.

Inženjer mrežnih veza u Facebooku godišnje zaradi više od 132 tisuće dolara. Njihov je posao briga o pravilnom funkcioniranju različitih aspekata Facebookove platforme.

Inženjer proizvodnje godišnje zaradi više od 133 tisuće dolara. Njegov je posao briga o razvoju i rastu Facebookovih proizvoda. Svaki tim unutar kompanije mora imati svoga inženjera proizvodnje.

Inženjeri baze podataka

Znanstvenici podataka u Facebooku zarade više od 135 tisuća dolara godišnje. Njihova je briga da provode istraživanja i donose strateške odluke o Facebookovim proizvodima. Znanstveni istraživači, pak, godišnje zarade više od 137 tisuća dolara. Oni provode znanstvene metode istraživanja i na taj način otkrivaju što funkcionira, a što ne funkcionira na platformi.

Inženjer baze podataka godišnje zaradi više od 141 tisuće dolara. Njegov je zadatak pratiti kompleksne i brojne baze podataka. Produkt menadžer godišnje zaradi više od 146 tisuća dolara i brine se da svi segmenti Facebooka zajedno čine cjelovit i kvalitetan proizvod.

Softverski inženjer s deset godina radnoga iskustva u Facebooku može očekivati godišnju zaradu od više od 155 tisuća dolara. Dok senior softverski inženjer, obzirom da ima najviše radnoga iskustva od svih inženjera u kompaniji, godišnje zaradi više od 159 tisuća dolara.

Najplaćenija pozicija u Facebooku svakako je ona inženjerskoga menadžera. On za godišnju plaću od 165 tisuća dolara slaže i vodi timove inženjera specifično vezane uz stvaranje zasebnog proizvoda na Facebookovoj platformi. Od njih se očekuje proaktivnost i brzo rješavanje problema.