Istraživači otkrili da postoji šest načina za hakiranje Teslina Modela S i sve će ih objaviti na idućoj Def Con konferenciji

Istraživači su testirali potencijalne prijetnje i rade na njihovu otklanjanju

Direktor tehnologije u Lookoutu Kevin Mahaffey i istraživač u Cloudflareu Marc Rogers otkrili su da postoji šest načina na koje se može hakirati Teslin Model S, koji bi omogućio hakerima potpuno upravljanje vozilom, prenosi The Wall Street Journal. Tehnički se detalji još uvijek ne znaju.

Oni će biti objavljeni i objašnjeni na hakerskoj konferenciji Def Con, koja se u petak treba održati u Las Vegasu. “Razumjet ćete kako funkcioniraju različiti međusobno spojeni sustavi u Teslinu Modelu S, kao i na koji ih se način može hakirati. Objavit ćemo nekoliko slabosti sutava, koji omogućavaju hakiranje Modela S”, stoji u opisu konferencije.

Testirajući potencijalne prijetnje istraživači su otkrili da je jedan od načina taj da se hakersko računalo fizički poveže sa sustavom u Modelu S i na taj način upravlja vozilom, određuje kad će ono voziti, a kad stati, kao i kakva će mu biti razina baterije. Upravo zato što haker mora biti prisutan uz vozilo dovodi do pitanja koliko je takva prijetnja uopće ozbiljna. Iz kompanije su kazali kako će svim njihovim klijentima biti dostupan alat za saniranje tog propusta.

Prijetnje sve više prisutne

Obzirom da Tesla, kao i sve više drugih proizvođača, automobile pretvaraju u svojevrsna računala na kotačima, ovakvi će rizici postajati sve učestalija pojava i prijetnja protiv koje se mora boriti svim sredstvima. Prošloga su mjeseca hakeri uspjeli hakirati Jeep Cherokee, i to iz daljine. Iz Fiat Chryslera potom su sredili taj propust.

Istraživači misle da se hakeri neće tako skoro upustiti u hakiranje Modela S, upravo zbog činjenice da moraju biti fizički prisutni uz vozilo. Međutim, to nije trajno rješenje. “Pretpostavljamo da će loši dečki uspjeti otkriti kako se iz udaljenosti povezati s autom”, kazao je Mahaffey.