Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Italija je upravo kaznila Facebook s 10 milijuna eura zbog prodaje korisničkih podataka

Talijanska agencija za zaštitu konkurentnosti i tržišta izrekla im je dvije kazne

ZADNJA IZMJENA: pro. 7, 2018
Foto: AFP

Talijanska agencija za zaštitu konkurentnosti i tržišta u petak je priopćila da je izrekla dvije kazne Facebooku od 10 milijuna eura zbog prodaje podataka korisnika bez da je to nadzorno tijelo bilo o tome “korektno” obaviješteno, prenosi AFP. Prva kazna je izrečena nakon što je zaključeno da je Facebook uvjerio ljude da otvore svoje račune na toj društvenoj mreži bez da ih se odmah obavijestilo da će se njihovi podaci prikupiti i koristiti u komercijalne svrhe.

Druga kazna se odnosi na prosljeđivanje korisničkih podataka trećoj strani. Agencija pojašnjava da je Facebook “izvršio neprimjeren pritisak na registrirane potrošače” da “bez pristanka” vlastite platforme dijeli podatke trećim stranama, tj. internetskim sajtovima i aplikacijama. Agencija sada Facebooku nalaže da objavi “ispravljenu izjavu” svim korisnicima putem svoje internetske stranice i aplikacija.

Optužuju ih za agresivne prakse

Agencija ističe da je Facebook koristio podatke svojih korisnika u komercijalne svrhe na način koji predstavlja kršenje nacionalnih zakona. Facebook se također optužuje za primjenu “agresivnih praksi” prema svojim korisnicima, jer kada korisnik želi “ograničiti dijeljenje svojih podataka” tada mu se odmah daje na znanje da riskira da će mu se “značajno smanjiti” korištenje usluga.

Za Facebook je 2018. bila burna godina, počevši sa skandalom s britanskom tvrtkom Cambridge Analytica, vezano uz zaštitu korisničkih podataka. Tvrtka je od tada, ali i nakon uvođenja europske direktive o obradi osobnih podataka (GDPR), unaprijedila brojne postavke o privatnosti.

Više s weba