Izgleda da Facebook točno zna kako se smijete na internetu i zbog nečeg ima cijeli istraživački tim za to

Facebookov tim na blogu je objavio prve rezultate istraživanja o smijehu

Jeste li “haha”, “hehe” ili “lol” osoba nije svejedno. Facebookov istraživački tim na svom je blogu objavio post u kojemu tvrdi da se “digitalni smijeh razvija” i da ta društvena mreža od svibnja analizira na koji se na čin smijemo na njoj, piše Wired. Objavili su cijelu studiju s grafikonima koje možete pogledati niže.

Prema onome što je dosad otkrio Facebook, najčešći izraz smijeha na internetu je očekivano “haha”, a slijede emoji. No, mreža istražuje i nijanse zanima ih tko se kako smije. Dob, spol i lokacija utječu na vrstu i duljinu smijeha na mreži, mladi ljudi i žene preferiraju emoji, muškarci malo dulje “hehe” varijante.

Facebook zanimaju dugi smjehovi s greškama

facebook smijeh

 

Oko 20 posto ljudi koristi “haha” i “hehe” ili dulje verzije “hahaha”, “hahahahahahaha”, “hahahahhhhahahahaha” (namjerno krivo slovkane produljene slogove, da, Facebookova studija je toliko temeljita) a čini se da time žele pokazati kako im je nešto toliko smiješno da ne mogu normalno tipkati. Facebook, dakako, proučava i na koji način se ti dugi smijehovi pišu pogrešno i ima li uzoraka.

Čini se da ljudi najkonciznijima smatraju emoji

facebook smijeh1

“Lol” ljudi gotovo uvijek koriste kao jedini izraz, u 50 posto slučajeva koristi se jedan emoji a vrlo je rijetko da ih ljudi koriste više od pet uzastopce, jer ga očigledno smatraju dovoljno konciznim.
facebook smijeh2