Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Jaguaru je opala prodaja pa su odlučili da dva tjedna neće proizvoditi aute

Britanski proizvođač automobila zapao je u ozbiljnu krizu

ZADNJA IZMJENA: lis 9, 2018
Foto: AFP

Britanski proizvođač automobila Jaguar Land Rover (JLR) objavio je da će obustaviti proizvodnju u pogonu u Solihullu na dva tjedna zbog slabe prodaje na međunarodnim tržištima. Cilj je dvotjedne obustave proizvodnje u pogonu u blizini Birminghama “prilagoditi ponudu kako bi odražavala fluktuiranje potražnje na globalnoj razini”, navodi se u priopćenju objavljenom u ponedjeljak.

Vlasnik je Jaguara Tata Group čije je sjedište u Indiji. Svih devet tisuća radnika tvornice u Solihullu dobit će plaću u razdoblju suspenzije koja neće utjecati na postojeće narudžbe klijenata, dodaje se.

Kažu da ih je pogodila trostruka nevolja

Iz sindikata Unite, koji predstavlja mnoge radnike Jaguara, navode da je odluka donesena zato što je “budućnost britanske automobilske industrije pogodila trostruka nevolja – neizvjesnost vezana za Brexit, pomutnja u vladi vezano za dizelaše i mlaka podrška ministara električnim automobilima”.

“Vijest o zatvaranju duboko će uznemiriti radnike JRL-a i njihove kolege u lancu nabave”, istaknuo je Howard Beckett iz sindikata Unite. Objava o obustavi proizvodnje nadovezala se na uvođenje trodnevnog radnog tjedna za dvije tisuće zaposlenih u drugoj Jaguarovoj tvornici i na travanjsku objavu otpuštanja tisuću radnika u regiji West Midlands.

Iz Jaguara su izvijestili da su u rujnu prodali ukupno 57.114 automobila, 12,3 posto manje nego u istom prošlogodišnjem razdoblju. Pritom je prodaja u Kini pala 46 posto “zbog kontinuirane neizvjesnosti na tržištu proizišle iz promjene uvoznih carina i trgovinskih napetosti koje su zakočile potražnju”. “Kao kompanija, i dalje se suočavamo s izazovnim uvjetima na pojedinim našim ključnim tržištima”, naglašava komercijalni direktor Felix Brautigam.

Andrea Božić
Telegram autor
236 članaka Više o autoru
Više s weba