Jedna francuska škola misli koristiti umjetnu inteligenciju kako bi otkrili koliko im studenti slušaju na predavanjima

Riječ je o AI aplikaciji Nestor, koju je razvio LCA learning

Jedna poslovna škola u Parizu uskoro će koristiti umjetnu inteligenciju i analizirat će lica studenata kako bi utvrdili prate li nastavu, piše Verge. Radit će to pomoću Nestor aplikacije koju je LCA learning prošli tjedan predstavio Ujedinjenim narodima, a koja bi se uskoro mogla pojaviti i na računalima barem jedne francuske poslovne škole. U početku, Nestor aplikacija će se koristiti na dva online tečaja ESG business škole, i to početkom rujna ove godine.

Nakon što završi inicijalno testiranje, Nestor bi se trebao sa online predavanja proširiti i na klasična predavanja na fakultetima. Inače, LCA learning, koji je razvio aplikaciju, akademski je laboratorij iz San Diega u kojem radi 30 profesora i istraživača. Svi oni razvijaju i demonstriraju nove tehnike treninga, uglavnom na području marketinga.

Prvi sustav poduke koji koristi umjetnu inteligenciju

Glavna ideja iza Nestora je poboljšanje rada studenata, ali i profesora. Tehnologija se bazira na web kameri računala, preko koje se analiziraju pokreti očiju i izrazi lica studenata, kako bi se donijela prosudba o tome koliko pozorno studenti prate predavanje. Ukoliko se pomoću aplikacije ustanovi da studenti baš i ne slušaju predavanja, profesori bi ih mogli napraviti zanimljivijima ili lakšima za praćenje.

Osnivač LCA, Marcel Saucet kaže kako bi tehnologija mogla značajno unaprijediti učinak kod studenata koji koriste online tečajeve. Također, navodi da će se studentima koji ne prate pozorno predavanje poslati notifikacija koja bi ih trebala prisiliti da se ponovno koncentriraju. Iako softver nije sposoban sam podučavati, UN tvrdi da će Nestor biti prvi sustav poduke koji koristi umjetnu inteligenciju, bez obzira na to što čovjek, tj. profesor, i dalje vodi predavanje.