Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Rimac Automobili su jučer objavili teaser o svom novom autu, a sad su izašli s još par detalja; zvuči kao velika stvar

Nasljednik prvog hrvatskog elektromobila bit će udobniji, skuplji i brži od prethodnika

ZADNJA IZMJENA: sij 25, 2018
Foto: Screenshot/Facebook

Nakon jučerašnje objave teaser videa na Facebooku, u kojem nismo saznali previše tehničkih detalja, Monika Mikac, COO Rimac Automobila razgovarala je s britanskim Autocarom gdje je otkrila par detalja o novom autu. Kao prvo, Mikac kaže kako će novi model biti skuplji od prethodnika Concept One, no mnogo udobniji, s još jačim performansama. Novi auto, opisala je kao model koji će “promijeniti igru”.

Radno ime novog automobila je Concept Two, no Mikac je izjavila kako se serijski model definitivno neće tako zvati. Novi model bit će udoban i luksuzan, nešto većih dimenzija od Concept Onea, no i dalje dvosjed. Za sada ne planiraju proizvoditi model s četiri sjedala, rekla je Mikac.

Uz bok eliti automobilskog svijeta

Mikac je otkrila kako će automobil biti još boljih performansi, implicirajući kako će imati više konjskih snaga od prethodnikovih 1.224 KS. Samim time, možemo očekivati i brže ubrzavanje do stotke nego što je to slučaj kod Concept Onea. Odnosno, manje od 2,5 sekundi. Zbog toga, Mikac je novi model opisala kao konkurenta velikana poput Paganija, Koenigsegga i Bugattija, no ipak nije spomenula Teslin novi Roadster. Cijena će mu također biti u rangu elite automobilskog svijeta, budući da je Mikac najavila veću cijenu od one Concept Onea, odnosno više od 1,2 milijuna eura.

Rimac je proizveo samo osam Concept Onea, s dodatna dva trkaća Concept S modela. Novi automobil bit će proizveden u sto primjeraka, od kojih će dvadeset biti dostupno prve godine. Domet će također biti povećan u odnosu na sadašnji modela, no Mikac je istaknula kako domet automobila nije primarna briga njihovih kupaca, budući da ih se ne koristi kao svakodnevne automobile.

Proizvodnja automobila nije glavni izvor prihoda

U sljedećih par godina, Rimac će uz standardni coupe model predstaviti i spider (cabrio) te trkaću verziju novog modela namijenjenog trkaćoj stazi. Mikac je rekla kako će Concept Two imati neke karakteristike prethodnika, poput bočnih linija automobila koje, kako kaže, služe kao odavanje počasti kravati, još jednom od hrvatskih karakterističnih proizvoda.

Autocar ističe kako Rimac želi proširiti ponudu svojih automobila, no kako im to ipak nije glavni izvor prihoda. Rimčev glavni poslovni model je partnerstvo s drugim automobilskim proizvođačima. Trenutno, Rimac opskrbljuje Koenigsegg baterijama za njihov model Regeru, a u budućnosti će izrađivati baterije i infotainment sustav za nadolazeći Aston Martin Valkyrie. Mikac kaže kako trenutno proizvode stotinjak baterija godišnje, no u planu im je povećanje kapaciteta na pet do deset tisuća.

Ivan Luzar
Telegram autor
1144 članka Više o autoru
OGLASI
učitavanje...
Više s weba