Kako je HT nagradio napore svojih zaposlenika ovog Božića usred pandemije koronavirusa

Član Uprave za ljudske potencijale HT-a nam je pojasnio kako nagrađuju svoje zaposlenike

FOTO: Vjekoslav Skledar

Ove godine je, ako do sada nije bilo to jasno, postalo jasno koliko su digitalni komunikacijski kanali bitni. Ne samo rad, već i cijelu našu svakodnevicu morali smo na neki način prilagoditi novim uvjetima života. Upravo zbog toga su zaposlenici Hrvatskog Telekoma uložili velike napore kako bi njihovi korisnici, privatni i poslovni, mogli nesmetano funkcionirati i biti povezani. Kako nam priča Ivan Bartulović, član Uprave za ljudske potencijale, Hrvatski Telekom je svoje zaposlenike ove godine odlučio posebno nagraditi.

“Ove godine, prije svega, Božić svima nama izgleda dosta drugačije od prijašnjih godina. Istovremeno, u ovoj su godini, upravo zbog cijele situacije s pandemijom, naši zaposlenici uložili nadljudske napore kako bi naša kompanija, u uvjetima bez presedana, nesmetano poslovala i kako bi naši korisnici i društvo u trenucima kad je to bilo najpotrebnije bili povezani te mogli privatno i poslovno funkcionirati. Tu je uloga HT-a i naših zaposlenika bila od presudne važnosti za našu svakodnevicu – za rad od kuće, za komunikaciju s obitelji i prijateljima, za školovanje, za kupovanje online, za informiranje, za zabavu…”, kaže Bartulović.

Nagrađuju svoje zaposlenike

Stoga su u HT-u zaključili da je ova godina idealna prilika da zaposlenicima na razne načine zahvale za njihov rad i angažman. Premda se u ovom božićnom periodu ne mogu okupiti uživo i družiti, Hrvatski Telekom je odlučio zaposlenicima pokazati koliko su važan dio uspjeha kompanije, ne samo poslovnog. “Ponosni smo i što su iskazali želju i za privatnim angažmanom u nacionalnom programu digitalnog opismenjavanja starijeg stanovništva kojeg smo pokrenuli u suradnji s Volonterskim centrom Zagreb, a u sklopu kojeg će kao volonteri imati važnu ulogu”, priča Bartulović.

Hrvatski Telekom je tako ove godine svojim zaposlenicima isplatio božićnicu u iznosu od 1.250 kuna, a kao priznanje za poseban angažman u vrijeme korone, svi zaposlenici dobili su i dodatnu naknadu u iznosu od 3.750 kuna. “U prosincu su naši zaposlenici već dobili i prigodni dar za djecu u iznosu od 600 kuna, odnosno 3.000 kuna bruto za djecu obitelji s četvero i više djece te djecu s poteškoćama u razvoju”, nastavlja Bartulović.

“Uz sve ovo, važno nam je i da u ovim neobičnim vremenima barem donekle donesemo i dio božićne atmosfere među naše zaposlenike. Tako smo, dodatno, organizirali i prigodne aktivnosti i darove – online predstavu i slatke poklone za svu djecu zaposlenika, prigodni božićni dar za sve zaposlenike te četverodijelni online serijal adventskih radionica na temu spremanja božićnog obroka, božićnog ukrašavanja, malo prijeko potrebnog humora i inspirativnih priča”, dodaje Bartulović.

Rad od kuće je bila svijetla točka

Zaposlenici HT-a još od sredine ožujka rade od kuće, a u svibnju smo s Bartulovićem pričali o tome kako je bilo prebaciti 5000 zaposlenika na rad od kuće. Bartulović je tada bio zadovoljan što su uspješno izveli takav golemi podvig, a kako nam sada priča, zadovoljni su i zaposlenici.

“Sudeći po našim internim istraživanjima, rekao bih da je remote work zapravo jedna od najsvjetlijih točaka kad govorimo o radu tijekom korona krize. S time da je u našem slučaju, tijekom lockdowna, remote work ugrađen u naš novi poslovni model SmartWork. Riječ je o hibridnom operativnom modelu koji se donedavno smatrao nemogućim, a koji u sebi integrira najbolje od oba svijeta – pogodnosti rada u uredu i rada od kuće. Stoga su naši zaposlenici odlično reagirali na ovaj model, prepoznajući u njemu našu brigu za njihovo zdravlje i dobrobit”, kaže.

Zaposlenici nisu 15 godina bili toliko zadovoljni

Zanimljivo je također što je uslijed stanja straha i neizvjesnosti, a kod nekih zaposlenika i šoka, koji je vladao u prvoj polovici godine, Hrvatski Telekom zabilježio najveće zadovoljstvo zaposlenika u posljednjih 15 godina. U sklopu istraživanja na 4000 zaposlenika u svibnju ove godine, zaposlenici su isticali kako su jako zadovoljni što im je omogućen rad od kuće, a 82 posto istaknulo je da im je produktivnost jednaka ili veća dok rade od kuće.

“Dakle, rekao bih da ovi podaci potvrđuju kako kvalitetne organizacije pokazuju svoju pravu vrijednost onda kad je najpotrebnije. I na kraju, moram istaknuti kako SmartWork model nećemo vezati samo uz krizna razdoblja, već ćemo zasigurno nastaviti s takvom praksom i dalje”, kaže Bartulović. Za kraj, Bartulović dodaje kako su nedavna istraživanja pokazala i veliki rast zadovoljstva korisnika, ponajbolji ikad, a u tom duhu će nastaviti i u 2021. godini.