KFC vratio Pukovnika Sandersa u igru, ali publika baš i nije oduševljena

KFC se poput McDonald'sa muči s mlađom publikom koja ga ignorira

FOTO: Screenshot YouTube

KFC slavi 75. rođendan. Toj obljetnici u čast odlučili su se na niz promjena i na jednu vrlo zanimljivu marketinšku kampanju. U reklamu vraćaju Pukovnika Sandersa. Lik je inspiriran pravim Harlandom Sandersom, čovjekom koji je za kompaniju stvorio poznati tajni recept, a koji je umro 1980. godine.

KFC je sad u vlasništvu kompanije Yum! koja serijom novih reklama želi privući mlađu publiku, koja se sve manje okreće fast foodu. Video koji su iz kompanije objavili na YouTubeu prikazuje poznatoga američkog komičara Darrella Hammonda u ulozi Pukovnika Sandersa.

Nastoje se približiti mlađoj generaciji

S generacijom Y muku muče mnogi popularni proizvođači brze hrane, uključujući i McDonald’s. KFC im se nastoji približiti i nizom novih proizvoda, koje su najavili, piše CNN. Dio kampanje jest i uključivanje video igrice koja se temelji na životu Pukovnika Sandersa.

https://www.youtube.com/watch?v=Dh2rHsxYh6U

KFC-ov vlasnik Yum! posjeduje još i Taco Bell i Pizza Hut, a bilježi bolje poslovanje od konkurenta MCDonald’sa. Međutim, i dalje ne ostvaruju željene i planirane rezultate, pa se nadaju da će ovom kampanjom stvari promijeniti u svoju korist. Sudeći, međutim, prema komentarima reklame na YouTubeu, ne piše im se dobro.