FOTO: Screenshot

Letgo, aplikacija za prodaju rabljenih stvari, sad je dobila još 100 miljuna dolara investicije

Ukupna vrijednost kompanije s ovom investicijom prelazi milijardu dolara

Letgo, aplikacija za prodaju rabljenih stvari, sad je dobila još 100 miljuna dolara investicije

Ukupna vrijednost kompanije s ovom investicijom prelazi milijardu dolara

FOTO: Screenshot

Letgo, startup s aplikacijom za prodaju i kupnju rabljenih stvari, koju je Telegram testirao kad se pojavila u Hrvatskoj, jedan je od najbrže rastućih startupova u Americi. Trenutno broje preko 75 milijuna skidanja, te, kako tvrde, na desetke milijuna prodanih stvari. Ukupno su imali preko 200 milijuna oglasa u zadnje dvije godine, no ti podaci vrijede samo za Ameriku, ne računajući ostatak zemalja na kojima djeluju. Jučer su dobili još dodatnih 100 milijuna dolara investicije, za ukupnu vrijednost kompanije od preko milijardu dolara, prema pisanju TechCruncha.

Nova investicija stiže 9 mjeseci nakon što je Letgo dobio 175 milijuna dolara prvotne investicije, te oko 15 mjeseci nakon što su se spojili sa svojim konkurentom, španjolskim Wallapopom. Nova investicija stiže od već postojećih investitora poput 14W, Accel, Eight Roads Venutures, FJ Labs, Insight Venture Partners, Mangrove, Naspers, NEA, NextView i Northzonea. Letgoove nedavne investicije ukazuju na to koliko je ovaj sektor dinamičan te koliko su, ustvari, razvili dobar koncept sa svojom aplikacijom.

U zadnje dvije godine bilježe strelovit rast

Letgo, umjesto da se sukobi s trgovačkim gigantima poput Walmarta i Amazona, cilja na Craigslist i Ebay, odnosno lokalne pandane na određenim tržištima, primjerice Njuškalo u Hrvatskoj. Drugi konkurenti poput OfferUpa i Close5 nisu do sada zabilježili takav uspjeh, niti veći proboj na tržište van Amerike. Jedna od glavnih prednosti Letgoa je što je i dalje zapravo besplatan, te ne zahtjeva udio od prodaje kao primjerice Ebay. Jedina naplatna funkcija aplikacije je dodatno promoviranje oglasa, koje se toliko često i ne koristi.

Letgo bilježi rast od 1.224 posto u zadnje dvije godine, što je do sada uspjelo samo Snapchatovoj Bitmoji aplikaciji. Letgo se pokušava diferencirati od ostalih oglasnika svojom jednostavnošću, budući da se sva interakcija vrši preko jednostavnog korisničkog sučelja mobitela, uparenog s mogućnosti dopisivanja s drugim korisnicima. Dakle, nema potrebe za razmjenjivanjem telefonskih brojeva niti e-mail adresa. Iz aplikacije kažu da su se u svom poslovanju ugledali na Airbnb i Uber, koji su također bili disruptivni na svojim područjima, iznajmljivanju smještaja, odnosno, prijevozu.