Ljerka Puljić na biznis forumu u Srbiji kazala kako su Lidl i Kaufland najveći konkurenti Agrokora

Članica NO Agrokora sudjelovala je na 23. Kopaonik biznis forumu u Srbiji

07.11.2012., Zagreb - U hotelu Westin odrzana Druga medjunarodna AmCham-ova konferencija o trzisnom natjecanju, Ljerka Puljic,. Photo: Zarko Basic/PIXSELL
FOTO: PIXSELL

Na 23. Kopaonik biznis forumu u Srbiji održanom s glavnom temom “Dostizanje i konvergencija sa vodećim trendovima: kako sanirati glavne pukotine u sistemu” sudjelovala je Ljerka Puljić, članica Nadzornog odbora koncerna Agrokor.

Na panelu o regionalnoj suradnji s moderatorom Jurijem Bajeceom, profesorom s Ekonomskog fakulteta u Beogradom, na kojem su osim Puljić sudjelovali na gradonačelnik Beograda Siniša Mali, viceguverner središnje banke BiH Radomir Božić, predsjednik Hrvatske ekonomske inicijative Ljubo Jurčić, potpredsjednik Privredne komore Crne Gore Stanko Zloković, predsjednik Upravnog odbora Saveza računovođa i revizora Republike Srpske Dragan Mikerević

Najveći konkurenti Lidl i Kaufland

Kako prenosi Tanjug, o poslovanju maloprodajnih lanaca Puljić je kazala da su Agrokoru u Hrvatskoj najveći konkurenti njemački Lidl i Kaufland, koji su najavili i dolazak u Srbiju. Puljić je istaknula da su njihovi glavni konkurenti među najboljim maloprodajnim lancima jer su brzi, dobro organizirani, i posluju s niskim troškovima.

Istaknula je i kako Lidl i Kaufland na tržište ne ulaze s jednom trgovinom jer bi odmah propali, nego uđu s 20 ili 30 pa mogu podnijeti troškove. “Poslujemo kao da smo neprekidno s nekim u trci, da nam netko diše za vrat i taj osjećaj motivira da unapređujemo sebe i podižemo standard”, rekla je Puljić i dodala da je za Lidl specifično to što imaju veliki postotak robnih marki.

“Analizirali smo našu poziciju prije njihovog ulaska i mislili smo da nam je prednost to što bolje razumijemo potrošače”, objasnila je, no njihova je prednost u volumenu. “U retailu je mnogo u volumenu, a mi ga teško možemo dostići i da smo jedini trgovac”, rekla je kazala da je cijena kapitala niža za te lance u Njemačkoj.