"Mama te ne može zvati na njega" jedan je od slogana urnebesne kampanje protiv Apple Watcha

Prodavači klasičnih satova odlučili su se obračunati s Appleom

FOTO: Twitter

Dezeen Watch Store, britanski dućan satova upravo je pokrenuo urnebesnu kampanju za prodaju svojih klasičnih, nepametnih, satova. “Kupi normalan sat” naziv je ove nesvakidašnje kampanje, koja je zapravo odgovor zaluđenosti današnjega tržišta pametnom i nosivom tehnologijom, a napose odgovor na današnje puštanje u prodaju Appleova Watcha.

Dezeenova kampanja prikazuje uglavnom satove najminimalističkijeg dizajna koji imaju u ponudi, upravo kao kontrast konstatno svijetlećim pametnim satovima. Slogani njihovih plakata naglašavaju prednosti korištenja staromodnih, klasičnih satova naspram ovih novih, pametnih.

Zanimljivi slogani kampanje

“Ne treba punjenje”, “Mama te ne može zvati na njega”, “Neće zastariti do sljedeće godine” slogani su koje su u sklopu kampanje na plakatima ispisali uz fotografije minimalističkih satova.

Nisu u Dezeenu jedini koji odgovaraju kupce od digitalnoga konzumerizma svakog najnovijeg Appleova proizvoda. Iako i on nudi pametni sat, iz tvrtke Asus pokrenuli su kampanju na Twitteru, zašto kupiti njihov sat, umjesto Appleova. Osim što su naveli druge prednosti, kao jednu od glavnih naveli su cijenu njihova uređaja, koja je više od duplo jeftinija od Appleove. ZenWatch možete dobiti po cijeni od 200 dolara, dok je početna cijena Apple Watcha 550 dolara.