Nekad je nužno odabrati stranu

Mate Rimac i Sandro Mur investirali u ambiciozni hrvatski startup za zdrave sokove

Novom investicijom startup braća Dravinec nastavlja razvijati tehnologiju prešanja i širiti se na EU tržište

FOTO: Boris Štajduhar

Hrvatsko-slovenski foodtech startup Juicefast dobio je novu investiciju Mate Rimca i osnivača Bellabeata, Sandra Mura. Riječ je o startupu za proizvodnju zdravih sokova i obroka, ali i za edukaciju o prevenciji pretilosti.

Juicefast su početkom 2020. godine osnovali braća David i Marko Dravinec, a startup od tada bilježi konstantan rast. David je 2020. pokrenuo Detox.hr, dok je njegov brat Marko suvlasnik koncepta Zdravi obroci, koji je korisnicima dostavljao unaprijed gotova pripremljena zdrava jela. Spajanjem ta dva projekta nastao je Juicefast, koji je službeno registiran kao kompanija u Sloveniji.

Iz kompanije kažu da će novim investicijama Rimca i Mura, za koje nije otkriveno kolike su, “nastaviti razvijati inovativnu tehnologiju proizvodnje”, te financirati širenje na ostatak europskog tržišta. U Juicefast je ranije uložio Feelsgood, jedini domaći fond rizičnog kapitala; početkom rujna prošle godine uložili su 500.000 eura.

Zadržavaju sve vitamine u soku

Poduzetnička priča braće Dravinec kreće još 2018. godine, kada su pokrenuli male kvartovske voćarne Mali vrt, gdje im se, pričali su, rodila ideja o svježe cijeđenom soku od jabuke za detoksikaciju i post. Sokovi koje Juicefast proizvodi napravljeni su od voća i povrća domaćih OPG-ova, osim naravno egzotičnih vrsta koje ne uspijevaju u Hrvatskoj.

Postrojenje za cijeđenje nalazi se u hali u Laduču, nedaleko od Zaprešića, a sokovi se proizvode takozvanom “slow-juicing” metodom, kojom se iz voća i povrća izvlače nutritivne vrijednosti, posebice vitamini.

David Dravinec ispričao je kako na hrvatskom tržištu imaju više od 50.000 klijenata i više od 500 mjesečnih pretplatnika. Nedavno su ušli i na tržište Slovenije. “Tvrtka trenutno ima 20 zaposlenih, ali planiramo i nova zapošljavanja. Do sada smo prodali više od 3.000.000 bočica soka, što je dosta fora informacija”, kaže Dravinec, koji dodaje da je trenutni fokus na B2C segment i webshop prodaju, dok će se u budućnosti posvetiti korporativnom sektoru i ostalim B2B kanalima.

David se Rimcu javio mailom

Mate Rimac je ispričao kako je njegova priča o investiranju u Juicefast prilično neobična. “David mi je poslao kratak mail u kojem je predstavio sebe i brend. Iako dobivam velik broj sličnih mailova želio sam saznati više o Juicefastu jer se odmah vidi kada netko zna što radi i profesionalno pristupa. Kada smo se upoznali prepoznao sam potencijal projekta i Davidovu strast potkovanu s upornošću koja je potrebna za stvaranje tvrtke. David i ekipa imaju jasnu viziju razvoja, a vjerujem da će tržište na kojem se nalaze biti sve važnije i veće u budućnosti. Nakon prvog upoznavanja, brzo smo dogovorili investiciju”, rekao je Mate Rimac.

Mur je rekao da je Juicefastove sokove koristio privatno, te da je kroz vrijeme shvatio koliki potencijal stoji u startup priči braće Dravinec. “Navikli smo da je tech sektor područje u kojem se događaju najveći iskoraci u startup industriji, ali ja sam siguran da su zdrave životne navike i sve ono što Juicefast predstavlja – budućnost. Imaju viziju i strast, a sada, uz našu podršku i resurse, i priliku da se šire i rastu. Ovo je samo još jedan korak prema stvaranju uspješnih hrvatskih brendova koji će osvojiti svijet”, kaže Mur.