Medijska kuća Axel Springer kupila portal Business Insider za 343 milijuna dolara

Axel Springer transakcijom je stekao 88-postotni udio u vlasništvu

Njemačka medijska grupacija Axel Springer kupila je za 343 milijuna dolara 88-postotni udio u vlasništvu Business Insidera, javlja Bloomberg.

Business Insider, američki portal s 76 milijuna mjesečnih korisnika, osnovao je 2007. godine Henry Blodget, kao isključivo digitalni poslovni news portal s specijalnim izdanjima za Veliku Britaniju, Australiju i Singapur. U lipnju ove godine lansirali su i zasebni portal Tech Insider.

Axel Springer u šest najvećih digitalnih izdavača

U priopćenju za medije povodom akvizicije, Mathias Döpfner, izvršni direktor Axel Springera, izjavio je da “transakcija predstavlja esencijalnu komponentu u strategiji Axel Springera usmjerenoj na rast digitalnih medija na engleskom govornom području.”

Preuzimanjem Business Insidera, digitalna prisutnost medijske grupe Axel Springer širi se na 200 milijuna korisnika diljem svijeta i rangira tvrtku među šest najvećih digitalnih izdavača u okvirima dosega.

Axel Springer jedna je od najvećih digitalnih medijskih grupacija u Europi s portfeljem brendova u kojem se nalaze Bild, Welt, Fakt i drugi i koja zapošljava 15 tisuća djelatnika. Prema financijsko izvješću za 2014. godinu EBITDA Axel Springera iznosi je 507,1 milijuna eura, a više od pola prihoda koji su prošle godine iznosili 3 milijarde eura ostvareni su od digitalnog segmenta poslovanja.

Axel Springer je već od ranije imao devet posto dionica Business Insidera, a preostalih 3 posto, koliko ih ostaje nakon akvizicije Axel Sprigera, u vlasništvu su Jeffa Bezosa, osnivača i izvršnog direktora Amazona koji ih planira zadržati. Bezos ima udjele u drugim medijiskim kućama, a u njegovom je vlasništvu američki dnevni list Washington Post.