Microsoft uveo šifrirano pretraživanje na svoj Bing, a to se neće nužno svidjeti oglašivačima

Ova promjena može utjecati na oglašivače

Microsoft je odlučio pretraživanje putem Binga učiniti još sigurnijim. Šifrirat će, naime, promet na svom pretraživaču. Već su otprilike godinu i pol dana nudili opciju šifriranoga pretraživanja, ali sad su je odlučili napraviti standardnom za sve korisnike. Na taj su se način pridružili Googleu i Yahoou, koji već nude takvu pretragu.

Iz kompanije su kazali kako će uključiti poveznice u pretraživanjima, omogućavajući webmasterima da znaju da je neki posjetitelj na njihovu stranicu došao putem Binga, ali da stvarni broj upita više neće biti objavljivan. Oglašivači će moći dobiti informacije poput ključnih riječi i ranga koji ostvaruju putem oglašivačkih alata dostupnih na Bingu. Međutim, iz Microsofta kažu kako će informacije biti dostupne bez ugrožavanja sigurnosti kupaca.

Važna im sigurnost korisnika

“Microsoft ima dugu povijest i duboku predanost pomaganju zaštititi podatke naših klijenata i sigurnost njihovih sustava. I dok ova promjena može utjecati na oglašivače i webmastere, vjerujemo da je važno pružiti sigurnije iskustvo pretraživanja našim korisnicima”, napisali su u službenoj objavi iz kompanije.

Iako Bing i nije najkorišteniji pretraživač na svijetu, njegovo prisustvo u Europi može se smatrati praktički zanemarivim, njegova popularnost u SAD-u polagano raste. Tamo sada čini dvadeset posto tržišta. Takav rezultat najvjerojatnije leži u činjenici da je Bing zadana tražilica za Siri.