Nekad je nužno odabrati stranu

MSan Grupa krenula je u proizvodnju ekrana za Vivax LED televizore. Najavili i lansiranje svojeg prvog smart TV-a

Kapacitet proizvodne linije iznosi 180 tisuća LED televizora godišnje

4.3.2016.,Zagreb -  M San grupa odrzala konferenciju za medije te otvorila vrata svojih pogona u kojima proizvode LED Tv ekrane i sastavljaju televizore Vivax. Photo: Marko Prpic/PIXSELL
FOTO: PIXSELL

Jedna od vodećih hrvatskih IT kompanija M SAN Grupa proširila je već postojeću liniju za proizvodnju LED TV uređaja vlastite robne marke Vivax i pokrenula je proizvodnju LED ekrana.

U nadogradnju proizvodnog pogona LED televizora i ekrana u Rugvici investirano je 4,48 milijuna kuna, a kapacitet proizvodne linije je 180 tisuća komada godišnje. Riječ je o prvoj proizvodnoj liniji takve vrste u Hrvatskoj, a glavno tržište Vivax LED televizora je tržište Hrvatske i zemalja Europske unije.

“M SAN Grupa je već tri godine uspješna u proizvodnji LED televizora dijagonala u rasponu od 22 do 48 inča. U ovoj godini proširit će se proizvodnja i na veće dijagonale odnosno na 55 i 65 inča”, naglasila je Katarina Halar, product manager Vivax LED televizora.

Vivax

Iz MSana su najavili i kako je na rasporedu lansiranje prvog Vivaxovog UHD (4K) televizora od 65 inča, kao i novih 55-inčnih i manjih Full HD modela sa Smart TV platformom na Androidu.

Na tržištu LED TV-a drže 15-postotni tržišni udio

MSAN Grupa lasirala je robu marku Vivax još 2003. godine s kojom su do sada ušli na tržišta regije, zapadne Europe, Afrike i Južne Amerike. Dosadašnji ukupni prihodi Vivax-a premašuju 251 milijuna eura, a tržišni udio Vivax LED televizora u Hrvatskoj prošle je godine iznosio 15 posto.

MSanova strategija za razvoj brenda Vivax je tržištu ponuditi proizvodekoji su dostupni, pouzdani, privlačni, a cjenovno prihvatljivi svima. Ponudu šire na sve segmente potrošačke elektronike kojima pokrivaju i tržište malih kućanskih aparata, klima uređaja, televizora i audio tehnike, pa sve do tableta i pametnih telefona.

Vivax MSan

Sljedeći korak je širenje prodajne mreže

U nadolazećem periodu, MSan u planu ima daljnje širenje prodajne mreže s ciljem da njihovi proizvodi budu prisutni u svakom mjestu i svakoj trgovini, istaknuo je Vladimir Brkljača, voditelj Vivax odjela M SAN Grupe.

“Ulaganje u vlastitu robnu marku je težak proces, ali M SAN Grupa je značajna sredstva uložila u razvoj proizvoda i u povećanje kvalitete. Proizvodimo u Hrvatskoj, proizvodimo kvalitetne proizvode, imamo hrvatski brend prepoznatljiv u regiji a cilj je postići isto na ostalim tržištima EU”, zaključuje.