Music on Vine predstavlja novu etapu u razvoju ove društvene mreže (šuška se da žele srušiti Shazam)
Kažu da novim funkcijama žele pretvoriti servis u pozornicu za umjetnike u usponu
Aplikacija Vine izvorno zamišljena za dijeljenje video sadržaja u trajanju od šest sekundi, temeljito je evoluirala. Kroz protekle dvije godine proizvod je pomno razvijan i dotjerivan, dodavane su nove funkcije, a Vine broji više od 200 tisuća mjesečnih korisnika, što je itekako respektabilna brojka.
Twitter introduces Music on Vine: Better audio controls and music discovery on Vine app https://t.co/hsQZ01Huzm
— InstantNewsFeed (@InstantNewsFeed) August 28, 2015
Sada su izbacili novu nadogradnju, koja korisnicima omogućava bolju kontrolu i upravljanje zvukom i glazbom na aplikaciji. Projekt je nazvan Music on Vine i uključuje nekoliko novih funkcija za bolje audio korisničko iskustvo. Najveća novost je Snap to Beat koja omogućava korisnicima da naprave savršeni loop koji prati video loop, tako da uopće ne možete razaznati početak od kraja audio zapisa.
Još jedna nova i zanimljiva opcija je Featured Tracks. Pritiskom na gumb, korisnik dodaje pjesmu s svojeg telefona ili s aplikacije, a funkcija omogućava i pretraživanje informacije o glazbi koja svira u pozadini objavljenog video sadržaja. BBC piše da ovime Vine želi izazvati Shazam, jer je prepoznavanje pjesama dosad bio njihov teren.
Iz tvrtke su poručili da je njihov cilj – pretvoriti Vine u pozornicu za talentirane umjetnike i glazbenike u usponu koji će putem servisa prezentirati svoje kreativno glazbeno stvaralaštvo.