Nekad je nužno odabrati stranu

Nagrađivana agencija Degordian ponovno kreće sa svojim besplatnim edukacijama. Ove godine u online formatu

Nakon kratke pauze, edukacije se vraćaju u novom formatu, s dodatkom panel diskusija

Agencija Degordian ponovno pokreće Detangled, svoj program besplatnih edukacija s područja marketinga, koji se nakon prekida vraća u novom izdanju. Razlika spram prošlog Detangleda je u tome što će se edukacije održavati online, a novost je i format panela na kojem će sudjelovati ne samo zaposlenici Degordiana, već i gosti iz industrije.

Degordian, jedna od najuglednijih hrvatskih agencija koja je i nekoliko puta prepoznata kao najbolji poslodavac u Hrvatskoj, pokrenula je ovaj besplatni program edukacija kako bi podijelila znanje. U Degordianu se, kažu nam, njeguje kultura učenja kroz brojne edukacije koje se održavaju interno unutar tvrtke. One koje su im se ispostavile kao najbolje, odlučili su napraviti javnima i otvoriti ih za sve zainteresirane.

Na panelima će sudjelovati brojni ljudi iz industrije

Iz Degordiana kažu kako im je cilj educirati što više ljudi, nadahnuti ih, motivirati i inspirirati kako bi i sami nastavili istraživati te razvijati sebe i svoju okolinu. Budući da je ovogodišnji Detangled prebačen online, lokacija više neće biti prepreka za sudjelovanje. Edukacije će biti dostupne i online nakon održavanja uživo, pa će se one moći i naknadno pregledati.

Među ovogodišnjim gostima na Detangledu ističe se i prvi panel u kojem će se ugostiti Ivu Novaka, koji radi kao Global Head of Growth Marketing u prvom hrvatskom unicornu, tvrtki Infobip. Moderator panela, koji nosi naziv Growth Marketing on a global scale: A case of Infobip, održat će se 20. listopada u 16 sati, a moderirat će ga CEO Degordiana i jedan od njegovih osnivača, Daniel Ackermann.

Na tom prvom panelu razgovarat će se o izazovima i iskustvima koje je Ivo Novak stekao razvijajući Growth Marketing na globalnoj razini,o inbound i account based marketingu te marketing automatizaciji. Idealna je ovo tema za sve startupove, IT kompanije, B2B tvrtke, ali i za sve ostale Sales i Performance oriented kompanije i pojedince unutar njih.

Bit će riječi i o influencer marketingu

Otvorene su i prijave za ostale edukacije i panele, pa se onima koji pripremaju kampanje za Black Friday priprema edukacija imena nazivom Social Commerce: novi način skaliranja ECommerce poslovanja, koju će 3. studenoga održati njihov voditelj Performance marketing tima – Matej Jelić.

U studenom kreće webinar Employer branding strategija u praksi u sklopu kojeg će ugostiti Marinu Jurić, HR business partnericu iz Addiko banke, koja će s Ivom Majstorović, Employer branding direktoricom iz Degordiana, podijeliti iskustvo rada na stvarnom primjeru krojenja employer branding strategije za Addiko banku.

O influencer marketingu, koji je jedna od velikih tema Detangleda, govorit će poznata hrvatska influencerica Nana Nadarević, dok će uz nju svoje znanje na webinaru Društveno odgovoran influencer marketing podijeliti PR managerica Mia Bušić i Account Executive Filip Vujić iz Degordiana.