Nakon još jednih razočaravajućih kvartalnih rezultata u Twitteru, Wall Street je izgubio strpljenje

Cijena dionice je nakon objave poslovnih rezultata pala za oko 14 posto

FOTO: AFP

Twitter je objavom prvih rezultata ponovno razočarao Wall Street. U o promatranom razdoblju ostvaren je prihod od 594,5 milijuna dolara, znatno manje od 607,8 milijuna dolara koliko su očekivali analitičari i manje nego u posljednjem kvartalu 2015. godine, kada je ostvareno 710 milijuna dolara.

Razočaravajuće prihode kompanija je objasnila slabom zaradom od oglasa na platformi, koja nije rasla u skladu s očekivanjima. Osim toga, Twitter i dalje nije profitabilan. Smanjili gubitak u odnosu na godinu ranije, sa 162,4 milijuna dolara na 79,7 milijuna dolara. Kompanija je za sljedeća tri mjeseca previđa prihode negdje između 590 milijuna dolara.

Cijena dionice je u trgovanju nakon sata pod utjecajem loših rezultata zaronila i do 14 posto i njome se sada trguje za oko 15,33 dolara po dionici. Kada su 2013. godine izašli na burzu, cijena dionice je iznosila 26 dolara, a svoju najvišu vrijednost dosegla je krajem iste godine, popevši se na oko 69 dolara. Od tog razdoblja, pod utjecajem stagnacije korisničke baze i problema s monezitacijom platforme bilježi više manje konstantan pad vrijednosti.

Rast korisničke baze

Iako su financijski rezultati loši, skromno povećanje korisničke baze jedna je od rijetkih pozitivnih stavki. U prvom kvartalu 2016. godine Twitterova korisnička baza porasla je za pet milijuna, odnosno na 310 milijuna mjesečno aktivnih korisnika, što je dobra vijest, pogotovo s obzirom da su u posljednjem kvartalu 2015. godine zabilježili smanjenje broja korisnika za dva milijuna.

Izvršni direktor Jack Dorsey je najavio da će se Twitter i ubuduće fokusirati na live streaming. Kazao je da se nakon uvođenja nove funkcije koja na vrhu timelinea prikazuje najvažnije propuštene objave, na društvenoj platformi povećao broj tvitova, odgovora i likeova, no ovu tvrdnju Dorsey nije potkrijepio nikakvim brojkama.

Iako su se prihodi od video oglašavanja na Twitteru utrostručili u odnosu na godinu ranije, Twitter je napomenuo da je taj rast ostvaren na uštrb ostalih tipova oglasa na platformi. U ovom segmentu Twitter je pod snažnim pritiskom konkurencije, prvenstveno Facebook Live i rastuću popularnost Snapchata među mlađim naraštajima čija korisnička baza bilježi strelovit rast.