Nanobit opet rastura. Njihova igra golemi je hit u arapskim zemljama, dosad ju je skinulo 1,5 milijuna ljudi

Igra Hollywood Story prilagođena arapskom tržištu je među top tri igre na ljestvicama popularnosti

FOTO: PELESK/nanobit

Nanobit, zagrebačka kompanija koja razvija mobilne igre, opet rastura. Njihove lifestyle, casual i narativne igre postaju sve popularnije u arapskim zemljama. Njihova igra Hollywood Story u samo je tri mjeseca od lansiranja zabilježila odlične rezultate. Do sada ju je skinulo više od milijun i pol ljudi iz arapskih zemalja, a u mnogima od njih je među top tri igre na ljestvicama popularnosti na Google Play Storeu i Apple Storeu.

Nanobit je na arapsko tržište krenuo u partnerstvu s najpopularnijim izdavačem igara u regiji, Tamatemom iz Jordana. Igru Hollywood Story morali su prilagoditi specifičnostima tržišta, što uključuje jezične i kulturološke prilagodbe pa su na kraju igru preimenovali u Fashion Queen. Premisa igre je i dalje ista, igrač svoj lik gradi i trudi se postati hollywoodska zvijezda.

Igrom se oduševila i Jordanska kraljica

Jedan od pokazatelja koliko je igra ustvari veliki hit je i posjet kraljice Ranie od Jordana središnjici Tamatema, gdje je kraljica i sama isprobala igru. Iz Nanobita kažu da su zadovoljni ovim rezultatima i kako je potencijal arapskog tržišta golem, no da je istovremeno iznimno specifičan po mnogim stvarima. Kažu da rade na novim projektima s Tamatemom, no i nastavljaju razvoj postojeće igre kroz nove funkcije.

Igra se svidjela i Raniji od Jordana nanobit

Inače, Nanobit je Financial Times uvrstio na prestižnu listu najbrže rastućih tech kompanije Europe. Njihove igre su do sada preuzete preko 130 milijuna puta, a na mjesečnoj razini imaju više od 10 milijuna aktivnih igrača.