Biznis & tech
Biznis & tech Nanobit opet rastura. Njihova igra golemi je hit u arapskim zemljama, dosad ju je skinulo 1,5 milijuna ljudi
Igra Hollywood Story prilagođena arapskom tržištu je među top tri igre na ljestvicama popularnosti
Piše

Piše
Nanobit, zagrebačka kompanija koja razvija mobilne igre, opet rastura. Njihove lifestyle, casual i narativne igre postaju sve popularnije u arapskim zemljama. Njihova igra Hollywood Story u samo je tri mjeseca od lansiranja zabilježila odlične rezultate. Do sada ju je skinulo više od milijun i pol ljudi iz arapskih zemalja, a u mnogima od njih je među top tri igre na ljestvicama popularnosti na Google Play Storeu i Apple Storeu.
Nanobit je na arapsko tržište krenuo u partnerstvu s najpopularnijim izdavačem igara u regiji, Tamatemom iz Jordana. Igru Hollywood Story morali su prilagoditi specifičnostima tržišta, što uključuje jezične i kulturološke prilagodbe pa su na kraju igru preimenovali u Fashion Queen. Premisa igre je i dalje ista, igrač svoj lik gradi i trudi se postati hollywoodska zvijezda.
Igrom se oduševila i Jordanska kraljica
Jedan od pokazatelja koliko je igra ustvari veliki hit je i posjet kraljice Ranie od Jordana središnjici Tamatema, gdje je kraljica i sama isprobala igru. Iz Nanobita kažu da su zadovoljni ovim rezultatima i kako je potencijal arapskog tržišta golem, no da je istovremeno iznimno specifičan po mnogim stvarima. Kažu da rade na novim projektima s Tamatemom, no i nastavljaju razvoj postojeće igre kroz nove funkcije.

Inače, Nanobit je Financial Times uvrstio na prestižnu listu najbrže rastućih tech kompanije Europe. Njihove igre su do sada preuzete preko 130 milijuna puta, a na mjesečnoj razini imaju više od 10 milijuna aktivnih igrača.