Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Netflix, HBO i Amazon ove godine mahnito investiraju u sadržaj za klinace. Postaje sve jasnije zašto

Ključ ove strategije su oglasi, odnosno izostanak istih

ZADNJA IZMJENA: svi 22, 2016
Foto: Youtube

Veliki servisi za streaming filmova i TV- serija poput Netflixa, HBO-a i Amazona u proizvodnji originalnih sadržaja sve veći fokus stavljaju na produkciju emisija i crtića za djecu, i sada je konačno jasnije i zašto.

Netflix je u 2016. izbacio 20 originalnih dječjih i obiteljskih izdanja, a do kraja godine planira ih lansirati još 15. Amazon još nema toliku produkciju, no već su napravili dosta originalnih emisija za djecu, a HBO je još prošle godine objavio da su potpisali ugovor za snimanje legendarne dječje serije Seasame Street.

Zadržavanje korisnika

Odgovor na pitanje zašto su ove kompanije odlučile na velike investicije za produkciju dječjeg sadržaja je ipak malo složeniji od uobičajenog obrazloženja da na svojim servisima žele ponuditi ponešto za svakog člana obitelji.

Dopredsjednik divizije za digitalne video sadržaje u Amazonu Michael Paull rekao je Business Insideru da su se programi za djecu pokazali kao izrazito priljepljivi i samim time dobra strategija za zadržavanje postojećih korisnika. Jednom kad se djeca navuku na određenu originalnu seriju, roditeljima će biti znatno teže otkazati uslugu.

Roditeljima je ključno izbjegnuti oglase

Još jedan zanimljiv razlog su – oglasi, odnosno izostanak istih. Paull je objasnio da je za roditelje razlika između programa za djecu koji uključuju prikazivanje oglasa i prikazivanje emisija bez oglasa ogromna, jer ako djeca gledaju sadržaje bez uključenih reklama roditelji su znatno manje bombardirani dječjim zahtjevima za kupnju novih žitarica, slatkiša i novih igračaka. “Nevjerojatno je koliko snažno oglašavanje utječe na djecu”, kaže Paull.

Iz Paullovih komentara proizlazi da iz roditeljske perspektive, navikavanje na dječji program koji ne uključuje oglase za njih znači manju izloženost dječjim prohtjevima za kupnju proizvoda koje su vidjeli na televiziji. Jednom kad se na to naviknu, povratak na staro postaje prilično težak.

Ira Kralj
Telegram autor
1293 članka Više o autoru
Više s weba
Ostanite uz telegramov program