Netflix objavio nove rezultate, opet im raste broj korisnika. Imaju i promjene u vrhu kompanije

Suosnivač Netflixa odstupio s mjesta izvršnog direktora, ide na novu poziciji

Suosnivač Netflixa Reed Hastings odstupio je s mjesta izvršnog direktora tvrtke koja je uzdrmala Hollywood prikazivanjem filmova i tv-serija online, ali se u 2022. godini suočila s problemima naplate sadržaja i pada broja gledatelja. Hasting je do sada dužnost izvršnog direktora obavljao s dugogodišnjim suradnikom Tedom Sarandosom koji će je sada dijeliti s dosadašnjim glavnim poslovnim direktorom Gregom Petersom.

Peters i Sarandos promaknuti su u srpnju 2020., u vrlo izazovnom razdoblju za kompaniju. “Bilo je to vatreno krštenje, zbog covida i izazova unutar našeg poslovanja”, rekao je Hastings koji će sada obavljati dužnost predsjednika upravnog odbora. Hastings je ostavku podnio paralelno s objavom poslovnog izvješća za četvrto prošlogodišnje tromjesečje koje je pokazalo povećanje broja pretplatnika za 7,66 milijuna zahvaljujući serijama “Harry & Meghan” i “Wednesday”.

Gubitak pa opet rast pretplatnika

U prvoj polovini prošle godine Netflix je gubio pretplatnike, čiji se broj ponovo povećao u razdoblju od srpnja do prosinca, ali slabije nego u prethodnim godinama. Na kraju prošle godine tvrtka je imala 231 milijun pretplatnika, za 4,5 posto više nego na kraju 2021.

U posljednja tri prošlogodišnja mjeseca neto dobit Netflixa gotovo se istopila u usporedbi s istim razdobljem 2021., kliznuvši sa 607 milijuna na samo 55 milijuna dolara. Prihod je porastao 1,9 posto, na 7,85 milijardi dolara.

‘Godina 2022. bila je teška’

“Godina 2022. bila je teška, s problematičnim početkom, ali boljim završetkom. Vjerujemo da smo zacrtali jasan put koji bi nam trebao pomoći da ponovo povećamo prihod”, objavio je Netflix u kvartalnom pismu dioničarima.

Kako bi potaknuto rast, Netflix je u studenom u 12 zemalja uveo jeftiniju opciju, poduprtu oglasima. Također je najavio mjere koje bi trebale spriječiti dijeljenje lozinki. Tvrtka se sučeljava s ograničenom potrošnjom potrošača i konkurencijom kompanija poput Walt Disneya, Amazon.coma i drugih koji troše milijarde dolara na produkciju TV serija misija i filmova za online publiku.