Nintendo se odlučio na pomalo čudan način za ulazak na tržište igara za mobilne uređaje
Svi su očekivali Super Marija, no Nintendo će igračima za početak ponuditi Miitomo
Nintendo je konačno najavio ulazak na tržište igara za mobilne uređaje, piše WSJ. Iako su svi očekivali da će kompanija krenuti sa ziheraškijom varijantom i ući na mobilno tržište s legendarnim Super Marijom i to najkasnije do kraja ove godine, to se ipak nije dogodilo. Na konfereciji za investitore održanoj u srijedu uprava je najavila lansiranje svoje prve aplikacije za pametne nazvane Miitomo za ožujak 2016.
Odgađanje izlaska prve mobilne igre objasnio je izvršni direktor Nintenda Tatsumi Kimishima, koji je kazao da je tvrtka odgodila prvotne planove kako bi imali dovoljno vremena da publici objasne i ispromoviraju Miitomo.
Miitomo je igra u kojoj korisnici sami stvaraju svoje likove Miis i komuniciraju i druže se s avatarima drugih igrača. Čudnovati avatari koji podsjećaju na likove iz crtića zovu se Miis, a premijerno su krenuli 2006. godine na videoigri za konzole. Miitomo je zamišljen kao društvena online platforma za komunikaciju s ostalim korisnicima, nešto poput Simsa.
Nintendo has announced their first smartphone game, but we're not so sure it's a game. https://t.co/ohbm1U1D01 pic.twitter.com/WhVLcqysqg
— TechnoBuffalo (@TechnoBuffalo) October 30, 2015
Igra će se moći skinuti besplatno, a naplaćivat će se dodatne mogućnosti poboljšanja za avatare. Miitomo je prva od pet planiranih igara za mobilne platforme i jedina koja će biti besplatna za skidanje.
Investitori nisu impresionirani Nintendovim planovima za tržište mobilnog gaminga. Cijena dionice je odmah nakon brifinga pala za devet posto, a cijena dionice japanske kompanije DeNA s kojom Nintendo surađuje na projektu srušena je za 15 posto. “Na koferenciji za investitore postalo je jasno da Nintendo nema ambiciozne planove za tržište mobilnog gaminga kojima su se mnogi nadali”, komentirao je Amir Anvarzadeh, šef za japanske vrijednosnice u BCG Partners.