Novi problemi za Volkswagen, morali su obustaviti proizvodnju Passata (izgleda da im fali dijelova)
Četiri tvornice vozila u Njemačkoj imaju problema s proizvodnjom
Četiri tvornice Volkswagen vozila u Njemačkoj imaju problema s proizvodnjom, te su u pravnom sporu s dobavljačima sjedala i mjenjača Prevent Grupe koji ne isporučuju dijelove, izvještava Bloomberg. Do novih problema za automobilskog diva došlo je nakon što je Volkswagen pokušao smanjiti troškove i riješiti skandal s lažiranjem emisije ispušnih plinova.
Volkswagen je u četvrtak obustavio proizvodnju Passata, a u ponedjeljak će zaustaviti njihovog najprodavanijeg vozila, novog Golfa ako se spor ne riješi, rekli su ljudi upoznati sa slučajem, a iz dvije njemačke tvornice javljaju kako je proizvodnja ovih modela u opadanju.
Sud naredio dobavljačima da isporuče dijelove
Prema navodima Christiana Ludwiga, analitičara banke Bankhaus Lampe, zbog ovoga spora Volkswagenu prijeti smanjenje zarade do 40 milijuna eura tjedno i to u trenutku kada tvrtka pokušava ostvariti profit na svom brandu spuštanjem godišnje potrošnje za 1 milijardu eura.
Njemački sud je prošloga tjedna naredio dobavljačima da počnu isporučivati dijelove,a oni to odbijaju. Rok za ispunjavanje isporuke dijelova u jednom slučaju postavljen je do 31. kolovoza, a Volkswagen je u međuvremenu zatražio sud da kazni dobavljače i dozvoli tvrtci da na vlastitu ruku ode u njihove tvornice po dijelove. Dobavljači dijelova imaju tjedan dana da daju dogovor i onda će sud odlučili o zahtjevu VW-a.
Dionice VW-a pale za 2.1 posto
U čitavom nizu problema dionice VW-a pale su za 2.1 posto na 119,20 eura. Dionice VW-a ove godine su pale za deset posto, te je najveći europski proizvođač automobila procijenjen na 62.4 milijarde eura. Tvrtka koja proizvodi Passat u gradu Emden dnevno može proizvesti 1,250 automobila, dok tvornica u Wolfsburgu može proizvesti 3,800 vozila. VW je rekao kako 80 posto od 9 tisuća radnika u Emdenu radi kraće radno vrijeme.
“Zbilja se nadamo da se situacija i problemi s dobavljačem Prevent može što prije riješiti. Ovakvi sporovi ne bi trebali štetiti radnicima. Dobavljač šteti radnicima VW-a, ali također šteti i svojim radnicima”, rekao je Hartwig Erb, voditelj IG Metall unije u Wolfsburgu.
Konflikt može utjecati na smanjivanje cijena vozila
Konflikt s dobavljačima može znatno utjecati na proizvodnju zbog čega tvrtka može doći u situaciju u kojoj mora smanjivati cijene. VW ovo ne ide na ruku zbog legalnih sporova i istraga koje su povezane s lažiranjem emisije ispušnih plinova zbog čega tvrtka mora isplatiti 18 milijarde eura vlasnicima automobila diljem svijeta.