Objava poslovnih rezultata pokazuje da je Twitter u ozbiljnoj nevolji. Umjesto rasta, bilježe pad broja korisnika

Tržišna vrijednost kompanije je od izlaska na burzu pala za 80 posto

FOTO: AFP

Twitter po prvi puta u povijesti u svojem poslovnim rezultatima nije uspio iskazati nikakav rast korisničke baze, što je ponovno srušilo vrijednost dionice, piše Wall Street Journal.

Kako sve više raste zabrinutost investitora da tvrtka nema učinkoviti plan kojim će preokrenuti negativne trendove u pogledu broja svojih korisnika, vrijednost dionice je po objavi rezultata pala za pet posto na 14,98 dolara.

Od povratka suosnivača Jacka Dorseyja na poziciju izvršnog direktora, vrijednost dionice se gotovo prepolovila, a sve su glasnija nagađanja o preuzimanju kompanije koja je postala prilično lak plijen. Nakon što je svoj vrh dosegla 2013. godine, neto vrijednost kompanije pala je za 80 posto na 10 milijardi dolara.

U prethodnom kvartalu Twitter je imao oko 307 milijuna mjesečno aktivnih korisnika, ne računajući one koje društvenoj mreži pristupaju kroz aplikacije za poruke. U posljednjenjm tromjesečju kompanija je izgubila 2 milijuna mjesečno aktivnih korisnika.

Smanjivanje korisničke baze u potpunosti je zasjenilo financijske kvartalne rezultate koji su pokazali rast prihoda na 710 milijuna dolara, odnosno za 48 posto na godišnjoj razini, a gubitak je smanjen na 90,2 milijuna dolara, u usporedbi s 125,4 milijuna koliko je iznosio u istom razdoblju lani.

Dojam investitora nisu popravile ni prognoze o prihodima između 595 i 610 milijuna dolara za tekući kvartal, koje su niže od onoga što su očekivali analitičari.

Burni mjeseci od povratka Dorseyja

Od Dorseyjevog povratka u Twitter početkom listopada prošle godine, kompanija je podvrgnuta žestokim promjenama, kako u pogledu reorganizacije, tako i u pogledu samog proizvoda. Otpušteno je oko 300-njak zaposlenika, otišao je dio ključnih menadžera, razmatra se ukidanje ograničenja tvitova na 140 znakova, i uvedena je funkcija pregleda najvažnijih događanja Moments, no ništa od toga do sada nije donijelo pozitivne rezultate.

Posljednju u nizu preinaka koja podrazumijeva uvođenje novog algoritma tviteraši su dočekali na nož, da bi na koncu novi algoritam bio ponuđen tek kao opcija za pregledavanje najrelevantnijih tvitova koji radi kao proširena verzija While you were away funkcije.