Od Facebookovih problema profitirali su konkurenti. Telegram je dobio 70 milijuna novih korisnika

Hoće li novi korisnici ostati trajno aktivni pokazat će se s vremenom

FOTO: Unsplash

Ovotjedna višesatna nedostupnost Facebookovih usluga, među kojima su i Instagram, Messenger i WhatsApp, ponajviše je pogodovala njegovim konkurentima. Kako smo već pisali, nedostupnost Facebookovih usluga bila je idealan trenutak za isprobati konkurenciju, uključujući i novi RCS standard za slanje poruka. No, sada smo dobili i neke konkretne podatke o rastu novih korisnika kod konkurencije.

Osnivač aplikacije Telegram, Pavel Durov, na svojem je Telegram kanalu napisao kako je platforma u tih par sati dobila 70 milijuna novih korisnika. “Dnevni rast Telegrama nadmašio je prosjek po golemom redu veličine. U jednom danu dočekali smo više od 70 milijuna izbjeglica s drugih platformi”, rekao je Durov.

Drugi veliki skok broja korisnika ove godine

Durov je dodao kako su njihove usluge, unatoč goleme navale novih korisnika radile bez greške, no korisnici su ipak javljali povremena usporenja sustava. Durov je priznao kako su samo neki korisnici u SAD-u imali tih problema.

To je već drugi veliki nalet novih korisnika ove godine za Telegram. Kada je WhatsApp uveo nove korisničke odredbe u siječnju, Durov je izvijestio kako su u 72 sata dobili 25 milijuna novih korisnika. Telegram je od svog lansiranja do srpnja ove godine skupio 550 milijuna mjesečno aktivnih korisnika, što su trenutno najsvježiji podaci iz kompanije. Čini se ipak kako je nedostupnost usluga bitnija korisnicima od odredbi s kojima su se trebali složiti.

Nedostupnost je Facebook koštala 79 milijuna dolara

Signal, još jedna alternativna aplikacija za dopisivanje koja broji oko 40 milijuna mjesečno aktivnih korisnika, na Twitteru je objavila kako su dobili na milijune novih korisnika dok Facebookove usluge nisu bile dostupne. Ipak, iz Signala nisu izvijestili o točnim brojkama.

Hoće li ti novi korisnici koje su dobili Signal i Telegram ostati mjesečno aktivni korisnici pokazat će vrijeme, no to je jasan znak Facebooku kako bi u budućnosti trebali izbjeći ovakve greške. Vrijednost Facebooka je u ponedjeljak pala za 50 milijardi dolara, no uglavnom se oporavila kroz utorak. Prema procjenama tvrtke Snopes, Facebook tijekom svoje nedostupnosti izgubio oko 79 milijuna dolara zarade od reklama.