Osnivač ScoreAlarma ima novu aplikaciju za koju je dobio 3,9 milijuna eura investicije. Probali smo ju i fora je

Klarićev Sportening se čini kao sasvim nova ideja za praćenje i komentiranje vijesti iz sporta

FOTO: PXL/Telegram

Osnivač popularne aplikacije ScoreAlarm, Ivan Klarić, lansirao je novu aplikaciju imena Sportening, namijenjena sportskim fanovima. Aplikacija njegovog istoimenog startupa dostupna je na Google Play Storeu i Appleovom AppStoreu, a Klarićeva aplikacija se na AppStoreu u kratkom vremenu probila na drugo mjesto u svojoj kategoriji.

Sportening je namijenjena navijačima i fanovima klubova, s posebnim naglaskom na najdraži klub korisnika. Pri registraciji, korisnik mora odabrati svoj nadraži nogometni klub ili košarkaški klub iz NBA lige. Potom se aplikacija personalizira u boju kluba, a na vrh se postavlja i njen grb. Kao što smo i sami isprobali, cijeli proces registracije i personalizacije traje oko jednu minutu. Odabrali smo minhenski Bayern, pa nam se na početnom sučelju aplikacije gornji dio zacrvenio, a ispod njega smo dobili pregled svih bitnih informacija o Bayernu.

Sve bitne informacije na jednom mjestu

Informacije o klubu su zaista detaljne. Sportening automatski agregira sve vijesti o klubovima s raznih portala, a ne samo sa službenih glasila. Ista stvar je i s video sadržajem, koji se povlači s raznih YouTube kanala, u ovom slučaju sa službenih kanala Bundeslige, Fifa TV i FC Bayerna Munchen. Naravno, u aplikaciji se može pregledavati gdje se klub nalazi na poretku liga u kojima se natječe, kao i koji igrači se nalaze u postavama.

Ipak, moguće je odabrati i više klubova koji se prate, pa smo tako odabrali i zagrebački Dinamo, za koji smo imali jednaku ponudu informacija kao i za Bayern. U slučaju Dinama, aplikacija je automatski povlačila vijesti i informacije s domaćih portala, a videozapise s raznih službenih kanala na YouTubeu. Boja gornjeg dijela sučelja se, u slučaju modrih – pomodrila.

Aplikacija ima svog insidera

U aplikaciji se nalazi i Pepper, asistent kojeg na stranicama Sporteninga opisuju kao pravog insidera, koji će nam dati neke ekskluzivne i personalizirane informacije, samo za nas. Pepper je ustvari i jedna od glavnih karakteristika aplikacije, a ideja djeluje jako fora. U aplikaciju mogu pozvati svoje prijatelje, koji se potom mogu pridružiti grupi za naš omiljeni klub.

Pepper će potom u tu grupu slati te personalizirane insiderske informacije, a članovi grupe mogu u njoj direktno raspravljati o tome što je Pepper poslao. Ako i ne pošalje, članovi grupe mogu tu grupu koristiti kao chatroom, poput svake druge aplikacije za dopisivanje. Pepper može biti i vaš osobni asistent, odnosno insider, pa u grupu i ne morate pozvati frendove, već možete u njoj samo čitati što vam Pepper šalje.

Imaju 40 zaposlenika

Kako je Klarić ispričao za Netokraciju, Sportening je već privukao 3,9 milijuna eura investicija, od čega su Superbet, Klarić i Sacha Dragic (osnivač SuperBet grupe) uložili 2,5 milijuna eura, dok je ostalih 1,4 milijuna eura skupljeno u investicijskoj rundi u kojoj su sudjelovali angel investitori, ljudi s financijskih tržišta, te direktori tvrtki listanih na Nasdaqu.

Kako je Klarić napisao na svojem LinkedIn profilu, na razvoju Sporteninga radili su deset mjeseci, a startup je narastao na 40 zaposlenika. Sa Sachom Dragicem je na ideji Sporteninga počeo raditi još u studenom 2019. godine. Dragicev Superbet je preuzeo Klarićev ScoreAlarm 2017. godine, a 2019. godine dobili su investiciju od 175 milijuna eura od Blackstonea, jedne od najvećih svjetskih investicijskih firmi.