Otkriveno koliko Snapchat zaradi od samo 10 sekundi reklama po videu

Toliko im dobro ide, da su najavili povećani broj reklama u aplikaciji

Evan Spiegel
FOTO: Twitter

Snapchatovi Live Stories mogli bi postati vrlo unosan posao. Naime, aplikacija putem koje korisnici mogu dijeliti fotografije i videe uživo kompaniji bi od oglašivača mogla donijeti jako puno novca.

Snapchat oglašivačima naplaćuje dva centa po pregledu deset sekundi reklame koja se pokaže na jednoj od priča uživo. Obzirom da Live Stories može u 24 sata privući oko dvadeset milijuna ljudi, Recode prenosi kako bi Snapchat mogao zaraditi i do 400 tisuća dolara.

Ozbiljan izvor prihoda i rasta kompanije

Shvativši to, kompanija je odlučila udvostručiti broj ljudi koji rade na pričama, kako bi se što više sadržaja prikazivalo na Live Stories servisu. Sad tim od četrdeset ljudi rade servisu, u usporedbi s manje od deset, koliko ih je bilo u siječnju.

“To je još uvijek relativno novi proizvod i sad smo usredotočeni na sadržaj, ali mislim da ćemo vidjeti mnogo više oglasa u budućnosti”, kazao je Ben Schwerin, Shapchatov direktor partnerstva. Ovaj je proizvod jedan od glavnih pokretača rasta Snapchata i njegovih najpopularnijih značajki, otkako je predstavljen prije godinu dana. Do izražaja je, primjerice, došao prilikom festivala Coachella u travnju, kad je privukao više od četrdeset milijuna jedinstvenih pregleda.