Nekad je nužno odabrati stranu

Ovaj je tip, dok je bio šef Opela, gurao električne aute; nisu ga doživljavali pa je otišao iz firme i kupio si Teslu

Neumann je objavio sliku sebe pored svoje nove Tesle i izgleda jako zadovoljno

FOTO: Karl-Thomas Neumann/Twitter

Ako ste šef neke automobilske kompanije, prilično je uobičajeno je da vozite i njihov automobil. Isto je bilo i s bivšim Opelovim CEO-om Karl-Thomasom Neumannom. No, nakon što je General Motors prodao Opel francuskom koncernu PSA, bivši šef odlučio je sebi i supruzi kupiti električni auto. Seni je nabavio Teslu Model S, a supruzi BMW i3.

Taj njegov potez je, zapravo, zanimljiv jer je Neumann, dok je još radio u Opelu, pokušavao kompaniju usmjeriti prema električnim automobila. Zagovaranje proizvodnje električnih vozila u nekoj tradicionalnoj automobilskoj kompaniji poput Opela je rijetko, ali i pomalo problematično. Elektrek je ranije ove godine pisao o tome kako većina šefova automobilskih komapnija još uvijek misli da su električna vozila samo prolazni trend i da vjerojatno neće uspjeti.

Neumannovi planovi za Opel su pali u vodu

Karl-Thomas Neumann nije jedan od tradicionalnih šefova automobilskih kompanija. Tijekom veljače prošle godine Neumann je pokušavao GM-ovo europsko poslovanje, odnosno Opel, preusmjeriti isključivo na električna vozila. Prema njegovom planu, Opel bi postepeno razvijao električna vozila, dok bi istovremeno, do 2030. godine, uklanjao motore s unutarnjim izgaranjem.

GM je glatko odbio Neumannove planove da bi na kraju cijelu kompaniju Opel prodao francuskoj PSA grupaciji koja pod sobom još ima Peugeot i Citroën. Nije jasno je li Neumann dobio otkaz na mjestu CEO-a zbog preuzimanja ili je jednostavno odlučio otići jer mu plan nije uspio. No, tijekom preuzimanja, otišao je iz Opela.

 

Neumann je inače kratko vrijeme vodio i Volkswagenov plan elektrifikacije prije preuzimanja Opela. Nedavno je na Twitteru objavio i anketu, u kojoj se 49 posto njegovih pratitelja složilo s njim da su električni automobili budućnost automobilske industrije. Ipak, Neumann je na profilu objavio kako i dalje voli klasične automobile, ali samo na “posebne dane”, više iz gušta nego iz potrebe za prijevozom.