Portal za društvena i kulturna pitanja. I svijet koji dolazi.

Biznis & tech

Ovo je prva Nevera koja je sišla s proizvodne linije u Rimac postrojenjima na Jankomiru

Automobil će nositi serijski broj #000, a ostat će u vlasništvu tvrtke

FOTO: Rimac Automobili

Nakon više od pet godina razvoja i testiranja, iz Rimac Automobila su rekli kako je prvi proizvedeni primjerak Rimac Nevere sišao s proizvodne linije u Rimac postrojenjima na Jankomiru. Prvi primjerak nosit će serijski broj #000, a ostat će u će u vlasništvu Bugatti Rimac. Primjerci Nevere namijenjeni za kupce nalaze se već u visokoj, odnosno, poodmakloj fazi proizvodnje na proizvodnoj liniji.

Iz Rimca kažu da se i povećava brzina proizvodnje, koja bi trebala dosegnuti 50 primjeraka Nevere godišnje, koje će se potom isporučivati kupcima diljem svijeta. Otkrivaju kako im za svaku Neveru treba pet tjedana na konačnoj liniji za sklapanje, dok se mnogi njezini dijelovi i sustavi izrađuju mjesecima prije toga u pogonima Rimca.

Svaku komponentu trebalo je posebno razvijati

Prvi primjerak proizveden u postrojenju na Jankomiru završen je u nijansi Callisto zelene s Vertex kotačima i interijerom od alcantare u boji pijeska. Ovaj prvi automobil sudjelovao je na prošlomjesečnom Goodwood Festival of Speed u Velikoj Britaniji u nizu vožnji uz poznati Hillclimb.

Iz tvrtke kažu da su, kako bi se postigli ciljevi iznimno visokih performansi koje je Rimac postavio za Neveru, sve glavne komponente morale biti razvijene posebno. Među njima su potpuno nova generacija baterijskog sustava, invertera, prijenosnika, ​​motora, kontrolnih sustava, infotainmenta i ostalih sustava vozila, dok je tijekom razvojnog procesa pogonski sklop je na novo razvijen tri puta. Primjerice, s dvostupanjskog prijenosa na stražnjim kotačima odlučili su se za jednostupanjski prijenos.

Proizvodna linija u Jankomiru Rimac Automobili

Dugotrajan proces homologacije

Proces homologacije je također bio, pišu, izazovan za tim. “Počevši od eksperimentalnih prototipova, preko validacijskih prototipova, a potom i predserijskih automobila, 18 prototipskih primjeraka Nevere mukotrpno je testirano u svakom zamislivom okruženju i mjerljivom aspektu, od Arktičkog kruga do klimatske komore visoke vlažnosti od 48°C. Rigorozan četverogodišnji program testiranja sudara rezultirao je s uništenih devet automobila u 45 različitih testova sudara – sve ih je Nevera prošla s odličnim ocjenama kako bi se kupcima omogućilo da iskuse i posjeduju Neveru na svim glavnim tržištima u svijetu”, pišu iz Rimca.

“Na početku Nevera projekta proveli smo tisuće virtualnih simulacija i eksperimentirali s iteracijama dizajna prije nego što je došlo vrijeme za stvaranje prvih voznih prototipova. U to je vrijeme oko 300 ljudi je radilo u tvrtki, a sada kada ulazimo u punu proizvodnju, naša se tvrtka upeterostručila i ima više od 1500 kolega, dok je izgradnja našeg novog Rimac kampusa od 100.000 m² u tijeku. Kampus će s vremenom postati mjesto za nastavak proizvodnje Nevere, što ga čini četvrtom lokacijom gdje će se sklapati Nevera, nakon ranijih proizvodnih lokacija (Sveta Nedelja, Veliko Trgovišće) za faze prototipa i sadašnjeg proizvodnog pogona u Zagrebu”, rekao je Mate Rimac, osnivač i izvršni direktor Rimac Grupe.

Prvi primjerak završen je u nijansi Callisto zelene s Vertex kotačima i interijerom od alcantare u boji pijeska

Telegram Klub kolaž Telegram Klub kolaž
Telegram Klub logo

Klub ekskluzivnih ponuda, pogodnosti i popusta,
samo za pretplatnike Telegrama.

Saznajte više